Vaikų Auklėjimas. Tėvai Ir Vaikai. Kaip? Kas? Kodėl? 1 Dalis

Buvo daug klausinėjama apie vaikus, jų auklėjimą… todėl nusprendžiau apie tai padaryti video.


Temos:

  • Vienintelis dalykas, geriausiai auklėjantis vaiką!
  • Pas vaikus nėra suvokimo “reikia”… ką daryti, kad vaikas padarytų viską ko nori ir būtų dėl to patenkintas?
  • Toks jaunimas neatsirado iš niekur… kas dėl to kaltas?
  • Draugų įtaka… kodėl vaikas gali būti linkęs ieškoti stipresnių už save?
  • Iš kur pas vaiką atsiranda nepasitikėjimas savimi?





Taip pat LAUK 2 DALIES, kurios temos BUS:

  • Nereikia iš vaiko reikalauti per daug…
  • Kaip mažam vaikui neleisti kažko daryti… kad jis tai suprastų?
  • Kaip dauguma tėvų vaikui sugeba suvelti protą…
  • Smurtas.
  • Jei situacija jau priveda prie vaikų mušimo – kaip tai daryti, kad visiškai netraumuotum psichologiškai?
  • Kaip turi elgtis su mažu vaiku…?
  • Kaip elgtis tėvams su paaugliu ir paaugliui su tėvais?


Parodyk, kad čia esi ir parašyk savo nuomonę, patirtį ar problemas, vaikų auklėjimo tema, KOMENTARE. Taip galėsim padėti vieni kitiems!

Jei patiko, dabar spausk PATINKA.

Komentarų: 21

  • Jurga rašo:

    Dar pridursiu, kad su vaikais, ir ypač paaugliais, reikia bendrauti, ir tokiu būdu formuojant jų pasaulėžiūrą. Ir užimti įvairia veikla, būreliais. Tada jiems nebus kada “semtis” žinių bei gyvenimo būdo iš gatvės.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 8 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Ji rašo:

    Man labai patiko, labai daug tiesos ir iš tikrųjų be galo aktuali tema, norint dar kažką pakeisti visuomenės labui… Labai laukius 2 dalies :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Paulius rašo:

    Man irgi labai patiko, naudingos žinios.
    Bet ką daryti su tais hiperaktyviais vaikais, kurie negali nei sekundės susikaupti? Pvz mano mama dirba darželio auklėtoja ir jos grupėje dabar yra vienas vaikas kuris nei iš šio nei iš to pradeda psichuoti, žviegti, daužyti visus iš eilės. Aišku čia didžiaja dalimi tėvų kaltė, bet kaip elgtis auklėtojai, jei vien geru pavyzdžiu būti nepakanka? Mušti negalima ir nemanau kad tai geras metodas, dėmesio visą laiką skirti vienam vaikui irgi neimanoma, kai yra visa grupė. Ir kiek matau dabar tokių vaikų vis daugėja.

    P.s. Laukiu 2 dalies. Dėkui ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Čia tikrai ne hyperaktyvumas. Aš ir tokį vaiką žinau ir neįsivaizduoju ką su juo daryti. Apskritai tai jam psichologo reikia.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • lina rašo:

    nu sutinku, pavyzdys aukleja, nieko nauja, tik viena medalio puse, o kiek turime atveju kada pavyzdys isauklejo priesingai, irgi simtus, ir kas tada? o tada yra antra medalio puse – vaiko asmenybe ir jo suvokimas. nu ir tai zinom. Kapstyk giliau Gintarai:) o pauliui patarsiu, tegul mama paskaito pedagogine psichologija pilna metodu nurodyta, kaip ir ka daryt su tokiais vaikais.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Tėvų pavyzdys yra svarbus vaiko gyvenime ir nėra čia kur giliau kapstyt, nes kiekvienas vaikas yra individualus ir kiekviena šeima skirtinga, dėl to konkretesni patarimai jau turėtų būti skiriami atsižvelgiant į situaciją.

    O Paulius uždavė tikrai nelengvą klausimą, apie kurį knygose nelabai rašoma ir net neturėtų būti rašoma, nes tai yra sudėtinga problema. Jei vaikas nei iš šio nei iš to muša kitus vaikus, jam reikalinga specialisto pagalba, o ne knygos, kurios į tą konkrečią situaciją net neatsižvelgia. Be to, populiarioji psichologija nėra kažkoks stebuklas, knygas gali rašyti praktiškai bet kas, ir net psichologų parašytos jos yra bendri patarimai. Tikrai ne visos jos padeda o kai kuriose ir visiškų nesąmonių galima perskaityti.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Andrius rašo:

    Nemanau, kad tėvai vaikui turėtų būti stabai. Nemanau, kad stabai išvis kada nors atneša ką nors gero. Tada žmogus tik aklai tiki ir kopijuoja. Žinoma mažam vaikui tai neišvengiama, tačiau brestant asmenybei tai turėtų po truputi slopti. Kaip dažnai ir nutinka.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Paulius Reply:

    Tai čia apie vaikus ir eina kalba, svarbu tėvams suteikti gera pamatą vaikui ir tada toliau jis pats svarankiškai eis teisingu keliu. Tėvų kopijavimas yra natūrali pradžia, o jei pradžia žalinga tai ir toliau viskas taip klostysis.
    O kai tėvai nori kad jų vaikai užaugę būtu tokie patys kaip jie ir plėstų jų ego, tai čia atskira tema.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • hitleriechka rašo:

    O tai gal gerau yra negimdyt vaiku isviso jai matai kad esi kvailas?
    Nes kaip supratau realiai nera jokios iseities – durniai gamina durnius ir tikintis geriausio is evoliucojos teorijos mes atseit pradesim protingeti kada nors.Tai tada gaunasi kad cia kaip ir nieko tokio kad durnius paleido i pasauli dar viena durniu…n

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Mantas Reply:

    Tobulek pats ir vaikai tobules paskui, o neverk, kad gamta proto nedave :))

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Mantas rašo:

    O siaip, kas del dapartines kartos, manau viskas ciki. Anksciau atsigers, anksciau parukys, anksciau i prota ateis, daugiau laiko liks pilnaverciam gyvenimui. O jei ir neateis, tai koks skirtumas, jei butu pradeje rukytis/gerti 25 o ne 15? Tiesiog dabar viskas greiciau sukas.
    Kitas dalykas, nzn ar cia tinkamai issireksiu, bet juk egzistuoja “paleisto nuo grandines sindromas” – daug kas buvo uzdrausta, apie daug ka nebuvo galima kalbeti, nebuvo galima patirti, dabar gi viskas galima. Nu tai ir pasileido visi i visas puses. Tik reikia ismokti su ta laisve tvarkytis, ivertinti, kas teisinga, kas ne, kas istikruju atnesa laimes, o kas ne. Aisku reikia kalbeti, dalintis patirtimi, kad visi greiciau susivoktu, kol dar nenusivaziavom iki tokio lygio, kad reiktu kataklizmu viskam atstatyti.
    O siaip prikolas “saves pakeist negaliu, tai pakeisiu vaika” :))

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Skirtumas tarp 25 ir 15 yra tas, kad 15 dar nesusiformavę visi organai ir sistemos ir žala yra žymiai didesnė. Be to, tai yra tas amžius kuriame žmogus gauna bendrą išsilavinimą, yra imlesnis mokslui ir turėtų mokytis, o ne švaistyti laiką. O dėl paleisto nuo grandinės tai taip pritariu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Jurga rašo:

    Manau, kad vaikas turi jausti tevu meile. Yra zmoniu, kurie nuo vaikystes turi grieztus doroves kriterijus. Niekas jiems neskiepijo. Tiesiog tai tevu meiles ir pavyzdzio padarinys, kaip Gintaras ir sako. Isbandyti? Isbando narkotikus nuo 15-os metu. Suluosina dar nesubrendusi organizma. O kur dar priklausomybe? Ir nesakau, kad reikia drausti. Tiesiog reikia bendrauti.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Ačiū už video. Idėjos iš esmės ne naujos, tuo paremta šiuolaikinė vaikų pedagogika ir psichologija, bet buvo malonu išgirsti jūsų nuomonę. Laukiu 2 dalies. :)
    Būtų įdomu sužinoti ne tik kaip auklėti vaiką, bet ir nuo kada, ko jį išmokyti. Pavyzdžiui, kaip išugdyti dvasingą asmenybę, nuo kada pradėti to mokyti, kokiais būdais ir pan., kad jis sugebėtų ir adaptuotis visuomenėje, ir būtų ir susipažinęs su ezoterinėm temom, ir sugebėtų adaptuotis visuomenėje.
    Aš pati savo ateitį sieju su pedagogika, kol kas tuputį būnu su labai sunkiais vaikais, todėl man viskas be galo įdomu. Kažkada minėjot, kad tinkamai mokant vaiką, kuriam turėtų priklausyt ta adaptuota programa, jis pradeda gerai mokytis. Kaip jį mokyti tinkamai?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Jurga rašo:

    Evelina, kas yra dvasinga asmenybė? Ar neužtenka suformuoti pasaulėžiūrą?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Čia taip dažnai kartojamas žodis “pasaulėžiūra”, kad pamiršot jo prasmę. Pasaulėžiūra ir yra viskas, kaip žmogus vertina pasaulį, įskaitant ir dvasingumą. O dvasingumą aš turiu omeny tą nereliginį, ezoterinį dvasingumą. Jei apie tai klausiu Gintaro puslapyje, tai logiška, kad kalbu apie tokį dvasingumą apie kokį ji čia kalba.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • lina rašo:

    visiems senai zinomos pagrindines auklejimo teorijos biheviorizmas, kognityvizmas, humanizmas. paskaitykit viskas aisku bus. laukiu is gintaro to, kas ten neparasyta:)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ESI DIDZIA dalimi teisi..,reikia teorijos kuri mobilizuotu tomis teorijomis naudotis.

    Cia pan. kaip su sveikata..,te reikia sveikai maitintis..,sportuoti ir nepsihuoti..,bet vistik taip gyvena menkute mazuma….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Kristina rašo:

    LABAI prašau atsakymo : Ką daryti su hiperaktyviais vaikais,jei jie iš vaikų namų.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Anonimas Reply:

    padarysiu video

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintars.,ne amonimas Reply:

    mmm

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook