Smurtas Prieš Moteris – Trys Dalys


Pradėjus kalbėti nuo “dangaus”, leidžiamės ant žemės.
  • Kaip visa tai prasideda?
  • Kodėl vyrai taip elgiasi?
Turi prisiminti, kad niekas negali su tavimi elgtis taip, kaip tu neleidi su savimi elgtis.


3 DALIS:



Ar žinai, kada pas tave atsiras krūvos priklausomybių, patologijų, prieraišų… ir to pasekoje daug kančios bei problemų? -Kai nebeskirsi laiko pabūti ir pasikalbėti su savimi – kai visiškai išeisi iš savęs!

Kai moteris prisiriša prie vyro, arba vyras prie moters ir visiškai apleidžia save – tuomet ir atsiranda kančia! Kančia, kur ateina smurto, išdavystės ar pažeminimo forma.

Video apie:

  • Žmonės nebeturi laiko pasirūpinti savimi…
  • Iš kur polinkis į priklausomybes?
  • Ką daryti moterims, kurios iš tiesų kenčia?
  • Apie tai, kodėl iš vis žmogui nutinka panašūs dalykai?


2 DALIS:


Primenu! Nieko atsitiktinai šiame pasaulyje nebūna! Bet kokia situacija, bet kokia degradacija, bet koks  nuopolis tavo  gyvenime NĖRA atsitiktinis. Tai būtinoji tavo patirtis. Tu turi nukristi… tu turi užsigauti… turi suprasti ir išmokti – įgauti patirties!

Tas pats ir su smurtą patiriančiomis moterimis… tas pats su rūkančiais, vartojančiais alkoholį… ir visais kitais narkomanais.

  • O ką daryti moterims, patiriančioms smurtą?
  • Ką daryti visiems, kas turi panašių problemų?
  • Kas dažniausiai laiko moteris prie tokio vyro?
  • Apie moteris ir vyrus aukščiausia prasme
  • Apie aukos sindromą…
  • Vyrų ir moterų vienas kito dievinimas


1 DALIS


Jei patiko šie video, be abejonės daug naudos duos ir:

Auksinė Minčių Dėžutė – Sužinok Savo Vidinės Ramybės Lygį… Kaip Vyksta Mirtis… Apie Dievą… Apie „AŠ“ Suvokimą… Apie Čia Ir Dabar… Apie Sąmonę… Apie Vyriškumą… viskas čia: www.gintaropokalbiai.lt/auksine-minciu-dezute

www.gintaropokalbiai.lt/auksine-minciu-dezute



Parašyk komentarą apačioje ir parodyk, kad čia dalyvauji!

Komentarų: 59

  • - rašo:

    Kai moterys susigražins samoningumą, dažna paliks vyrus, šeimas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ,…arba atvirkščiai…susigražins…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Jurga rašo:

    Profilaktiškai įkrėsti diržiuką? O vyrui galima profilaktiškai įkrėsti diržiuką?
    O jeigu aš moteris ir nuo vaikystės turiu poreikį filosofuoti? Ar man slopinti tai, kad daugiau laiko skirčiau vyro buičiai? Na, mano vyras bent jau pataria man kuo mažiau viską šveisti, lyginti, vadina mane protinga ir nė kiek dėl to nepergyvena. Jam tai netgi patinka. Jeigu viename būtų tik in, o kitame – tik jan, tada sutinku, kad moteris atliktų tik tam tikras jai skirtas užduotis, o vyras – tik savo. Kas susiję su pamokomis, visiškai sutinku, kad patiriame konkrečius dalykus tol, kol galų gale pasimokome. Bet kuo išmintingesnis vyras, tai tuo jam reikės jo vertę atitinkančios moters, ir atvirkščiai. Galbūt kai kurie vyrai ir sėdi ištisas dienas baruose, nes nepatenkina savo bendravimo poreikio šeimoje?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 13 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    visiems mums kartas nuo karto reikia “dirziuko”!

    o dabar išsivaizduok ,kad vyras viska šveičia,lygina,ravi daržus ir visai nefilosofuoja…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • - rašo:

    Dao paremta daržų ravėjimu. Tu gal ir turėjai ryšį, bet kuo toliau tuo labiau matosi, kad nutruko.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    kalabama ne apie dao o apie vyrus-zmogaus patinus…

    ryshi….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Jurga rašo:

    Tai kraštutinumas. Pažystu vyrą, kuris išlygina visus šeimos drabužius, nes jam šis užsiėmimas patinka. Nuo to jis netampa nevyriškas. Žinau vyrų, kurie mėgsta namuose idealią tvarką ir švarą, patys tvarkosi ir iš žmonos to reikalauja. Kai kuriems vyrams tvarka nereikalinga, todėl jos nereikalauja ir iš žmonų. Vyras sode žemę kasa, šiltnamius stato, medžius sodina, malkas skaldo… Anksčiau vyrai laukus šienaudavo, namus statydavo… Moterys grėbdavo, gyvulius šerdavo, valgyt darydavo… Gyvenimas butuose daug ką sujaukė ir užkrovė daugumą darbų ant moters pečių. Pinigus uždirba tai abu, o moteriai grįžus namo po darbo dar tenka dauguma buities rūpesčių. Todėl gal nėra blogai, jeigu darbais šiek tiek pasidalinama, nes juk ir vyrai turi in, o moterys – jan. O filosofuoja tai irgi ne visi vyrai. Vyrai, palyginus su moterimis yra daugiau linkę į kraštutinumus. Jie arba girtuokliai, nusikaltėliai, iškrypėliai, arba atvirkščiai – labai protingi. Vidutiniškų, paprastų vyrų statistiškai yra mažiau nei tokių moterų. Moterys labiau laikosi viduriuko.
    O “diržiukas” juk yra gyvenimo akibrokštai, o ne prilupimas rykšte profilaktiškai kitam sugalvojus, kad jo sutuoktiniui reikia pamokos. Man tai panašu į desperatišką troškimą pakeisti savo partnerį tik dar drastiškesniais būdais. O šiaip tai keista, kad buvo užduotas toks klausimas apie vyrų smurtą. Aišku, tikriausiai tai kažkam aktualu. Lietuvoje vyrai, palyginus su kai kuriomis šalimis, nėra linkę daug fiziškai smurtauti šeimose.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Vanda rašo:

    Mielas Gintarai, aciu uz idomu pasakojima… Visko man reikejo pries 28 metus. Siuo metu gailiuosi, kad informacija pasiekia mane kaip tai zirafa per ilga kakla paveluotai, bet viskas labai man idomu. Aciu

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • mannaz rašo:

    atrodytu kiekvienas filosofuojantis protingai turetu buti turtingas, nes jam uztebka proto diskutuoti apie dalykus aukstesnius uz esamo laiko materija-pinigus- bet taip nera zemeleje, ar tai neapgailetina buti ubagu filosofu ar prisirisusiu prie cigareciu are alaus?
    o tikrasis gralis turi buti koks turi buti ir tai malonu sielai, bet to nera tos kurvos to nemoka, nesuporanta ir nesugeba. gal jas turi mokinti filosofuojantis?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 5

    [ATSAKYTI]

  • - rašo:

    Antras video liux.
    Tik, kad matematika sukurta žmogaus.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • omg rašo:

    Net akmuo nuo sirdies nusirito, suzinojus KODEL visa tai vyksta, tas kas vyksta.. :) Aciu

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Anoldas rašo:

    Protingos mintys, bet argumentacija tai graudi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • mannaz rašo:

    sitas 2d laies video vienas idomesniu nes paliecia praktine gyvenimo analize-paaiskinima, butent sms ais. man tai labai idomu :) idomu butu galima uzsisakyti-susitikima, kad perziuretu tavo gyvenimo sms us, ir paaiskintu kaip elgtis toliau, t.t.y. kaip teisingai elgtis toliau. ar tai nebutu pagalba angelams? geris? trakim jei kas sukontaktuotu su tam tikro zmogaus grieztaisiais angelais…. m?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Di- rašo:

    O kaip žinot, kuriuos dalykus aš per daug idealizuoju?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Anonimas rašo:

    isklusik i save del ko labiausiai ir daugiausiai pasiryzusi aukoti.,aukotis??!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Darius rašo:

    Ei, Gintarai, kada kokį seminarą surengsi (Vilniuj)?! Labai laukiam. Norinčių sudalyvauti, manau, atsirastų ir be manęs ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • norton rašo:

    jo, norėjau ir aš klausti, kada nusimato seminaras ar kas nors panašaus.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Jonas rašo:

    Tikėkimės tai paskutinis įrašas šia tema.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • mannaz rašo:

    nelaukiu as jokiu seminaru. kada jus pastebesit, kad nuo to jusu gyveninas-likimas nasikeiscia. nors gal lengviau gyvent pasidaro-suvokus ka daugiau.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    aš tai manau, kad tiesos klausimas jau daug labai pakeičia, gal ne iškarto matosi, bet kai tik dirva bus paruošta iškart pradės dygti daigai. išgirdimas būtent dirvą ruošia ir dar sėklas sodina. o po to visas procesas savaime vyksta.
    jei vertinti, nu tarkim paimkim įsivaizduojamą reinkarnacijų skalę, pats išgirdimas jau numuša kokis 100 gyvenimų. O pakylimas virš priežasties-pasėkmės, kokius lygiai 5400 gyvenimų. :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • paulius rašo:

    nuo seminaro tai tikrai nieks nepasikeis:) bet minciu kaip gali ka nors pakeisti, manau gali gaut. pvz mano pasauleziura po biski keiciasi, labai artimos Gintaro mintys manosioms, dziaugiuosi, kad jis jomis dalinasi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • haris rašo:

    o juk tikrai sumrtas pries moteris tai tik ju paciu apsileidimas.
    Ir kaip kievienas apsileidelis jos turi savo ”pasiteisinimu”.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • as uzsimauciau strapona ir tave padaryciau, tada tu tikrai zinotum ka reiskia apsileidimas. idomu koki tu pasiteisinima sugalvotum hari

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

  • haris rašo:

    nedaleisciau…!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • o ka daleidi mazuti

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • haris rašo:

    ka noriu!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • laime yra nepazinti iliuzijos. manyti kad tai tikra, laisva

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    tai vadinosi ”EDEMO SODAIS”

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Beklausant šių video kilo mintis, kad tas, kas žino viską, nežino nieko. Iš tiesų, tai baisu klausyt buvo ir kad nebūčiau apkaltinta feminizmu, sau uždaviau klausimą “o jei tas pats būtų taikoma vyrui, ar man atrodytu mažiau neteisinga?” – ne.

    Visų prima tai kokiam sveiko proto žmogui gali atrodyti normalu “profilaktikai duoti diržiuką” bet kam – ar tėvai vaikui, ar viršininkas pavaldiniui, ar mokytojas mokytojui ir pan. – net jei mintis apie nuolankumą būtų teisinga.

    Antra tai dėl to nuolankumo ir moters nedvasingumo. Taip išeina, kad moterims nėra ką veikti šioje svetainėje ir šiaip nėra reikalo gilintis į dvasinį pasaulį, nes jos materija ir jų paskirtis užtikrinti vyrui buitį. Tada kodėl moterims kuo puikiausiai pavyksta save tobulinti dvasiškai? Jei jų sielų prigimtis būtų kitokia, joms nieko nepavyktų. Štai ir įrodymas, kad visa tai kliedesys. Man iš viso nesuvokiama, kaip siela gali būti tokia primityvi. Net gamtoj elementarūs simbiotiniai ryšiai būna sudėtingesni, organizmai keičiasi daugiau negu vienos rūšies medžiagom. Tai kaip gali siela būti tokia primityvi, kad vyrų paskirtis tik dvasiškai tobulėti, o moterų būti imlioms ir rūpintis jų materialia gerove. Absurdas.

    Aš norėčiau, kad mano vyras 50/50 rūpintųsi namais ir duotų man tiek pat “filosofuoti”, kiek nori pats. Tą reiškia žodis partnerystė. Tokie dalykai kaip lyginimas, gaminimas valgyti nėra nei vyriški, nei moteriški – čia elementarus pasirūpinimas savimi. Aš tikrai nenorėčiau, po sunkios dienos būti caca ir mastyt ar mažvaikis vyras sotus, aprūpintas, susiūtom kojinėm ir nuolankiai laukti komandų, klaustis filosofijų ir pan. Kiek moterų iššvaistė savo gyvenimus galvodamos apie vaikus, vyrus, namų ruošą arba norėdamos būti idealiai gražios ir pan. Taip džiaugiuosi, kad dabar visuomenė to 100 proc. nebereikalauja. Kas galėtų pasakyti, kad tokia lygiavertiška pora yra nelaiminga?

    Toks vaizdas, kad jūs iš viso nesuprantat smurtą patiriančių moterų problemos. Dalis problemos, sutinku, yra tai, kad jos jaučia priklausomybę nuo vyro. Bet kur tai moteriai išeit? Lengva pasakyti kažkur, bet kur tas “kažkur”, jei nėra nei tų draugų, nei šeimos, nei darbo, o yra vaikai, kuriems valgyti reikia dabar ir kas diena, o šeimos maitintojas yra smurtaujantis vyras? Lietuvoje nėra įstatymų ginančių moterį ir užtikrinančių vietą, kur išeiti su vaikais ir kol jų nėra, tol yra moterų, kurios niekaip negali pabėgt nuo to vyro. Tokiu atveju, geriausia yra kreiptis į kitas moteris su panašiom problemom, yra centrai, nes tai patyręs žmogus gali geriau suprasti ir patarti.

    Šiaip, aš nesu prieš tuos tokius įvaizdžius, kad vyras turi būti moteriai petis, o moteris pasirūpinti vyru, bet tai nėra esminiai dalykai. Jei moteris turi būti nuolanki vyrui, jo klausyti, visada būti miela, kažkokiai darbai jai tinkami labiau, kažkokie mažiau, kažkokios sritys jai neleidžiamos – tai yra seksizmas. Jei vyras nuvertinamas, nes nėra fiziškai stiprus, turi pirkti moteriai dovanas, mokėti už ją kavinėj, mokėti sutaisyti bet kokį daiktą, negali dirbti, pavyzdžiui, vaikų auklėtoju arba floristu – tai yra seksizmas prieš vyrus. Jei vyras atidaro moteriai duris, tai yra viso labo kultūrinis, visiškai neesminis dalykas.

    Man atrodo, prieš darant tokius video, reikia įsigilint į pačia moterų, patiriančių smurtą, problemą. Ar tikrai jos taip ir turi kur išeit? O dėl to, kad moteris nusipelnė būti mušama vyro, tai ne daugiau negu bet koks žmogus bet kokios kitos nelaimės gyvenime – tai yra nepriimtina, neleistina, tai galima pakeisti, šviečiant moteris ir vyrus ir vyrus baudžiant. Žmonės tai daro, jiems tai pavyksta ir problemos būna išsprendžiamos.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    kiek tau metu Evelina..!?
    suvulgarinai.,suprimitivinai viska…

    tikiuosi deleidi ,kad klysi!?

    o su laiku tau tai irdoysiu padarydamas papildoma video.

    jai gali atsiusk savo foto …

    ikresiu tau dirziuko .,profilaktishkai.

    …beveik visda .,beveik visu zmoniu gyvenime buna etapai kai zodziai ju nebepasiekia.,va tada dvasingi ”tolerantishkai ”pasisahina.,kad kas uz juos ”ikrestu dirziuko” o tikri Vyrai rishtingai ir ishmintaingai padaro tai patis…
    …kuri tu rinktums!?

    ..tavo prokalbe dar labai jaunatvishka…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Tai taip, aš pakvaišusiai tolerantiška, jei galiu klausytis homofobijos, apsimest, kad negirdžiu rasistinių užuominų, perklausiau tris visiškai seksistinius video ir dabar dar pakenčiu tokią jaunų žmonių diskriminaciją. B) Čia, taip sakant, kai pritrūksta argumentų, puolam asmenybę.
    Aš rinkčiausi vyrą be sterotipiškų kliedesių. Man nepatinka nesavarankiški vyrai, kurie nesugeba savimi pasirūpinti.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    Vyra be kliedesiu …sapnuoji…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Čia priklauso nuo požiūrio. Turėtų būti sunku pastebėti ir kitokius vyrus, jei žiūrima tokiom akim, susikūrus tokį vyro idealą. Gal Lietuvoj dar yra nemažai visokių nesąmonių apie moters ir vyro vietą, bet yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie šitų šablonų atsisakė. Kas ieško tas randa. Arba bent tas, kas laiko, jog tai įmanoma, randa. Pagaliau žmonės keičiasi, nebūtinai išaugęs tokio auklėjimo šeimoj žmogus turi būti iki gyvenimo galo stereotipiškas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    vyra puoshia virishkumas o moteri moterishkumas.,ir baik setonyzma!!!

    jai tave treukia nevyishki vyrai tai jau vadinasi degeneraciaj..,atsiusk nuotruka?!!?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Kam, kur ir kodėl siųst nuotrauką?
    Mes suprantam vyriškumą skirtingai. Man vyras, kurį reikia aptarnaut, ne vyras, o vaikas. O moteris, kuri negalvoja, ne moteris, o indaplovė.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Jo Reply:

    Sutinku pilnai su Evenina. Tiek vyras, tiek moteris privalo pasirupinti savimi, o ne laukti, kad kas sukramtyta maista pakistu. O uzklausa del nuotraukos manau visai ne prie ko. Ir asmeniskai, manau, kad tai nepriimtina.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • paulius rašo:

    As irgi galvoju, kodel moterys negali buti sachtininkes, statybininkes, automechanikes, lektuvu bei erdvelaiviu pilotes, (tiesa, kelios pilotes yra ant sito svieto), it t.t. ir pan. O vyrai sedeti namie ir auginti vaikus….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Tai pasidomėkit kokią įtaką vaikui turi tai, kai vienas iš tėvų nedalyvauja vaiko auklėjime.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    vytas Reply:

    jai vyras nesedi namie su vaikais,evelina,tai nereiskia ,kad nedalyvauja auklejime…tevo ir mamos perteikiamos zinios skirtingais budais,tu manau esi dar vaikiska ir nesupranti paprastu dalyku.jai moteris atlieka moteriska prigimti gamindama,tvarkydama namu uki,tai ne diskriminacija ograzu ir moteriska,nera tokio dalyko partnerysteje,kaip viskas per puse,siandien as skalbiu,rytoj tu,moteris turi savo prigimti,vyras savo

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Ir kodėl moteris negali būti santechnikė? Nenoriu įžeist santechnikų, bet šitoj profesijoj daugiau nieko nereikia tik išmokt kaip ką daryt. Nei pašaukimo, nei kažkokių ypatingų gabumų. Praktiškai kiekvienas juo galėtų būti. Įdomu, ko moterims trūksta, kad jos būtų santechnikės?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    gali bet prarastu moterishkuma ..,tokios motersi nebegales susirasti normalaus vyro..,tureti normaliu palikuoniu…

    moteris zavesisi ir kerumas yra jos trapume..,svelnume..,tyrume.., ishtikimybeja.,ir nuolankume…,bet ne aukos sindrome!

    Isaugoti isas savybes reikai dideles stirprybes!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    vytas Reply:

    niekas ir nesako ,kad negaletu,esmes nesupratai,tai ne moteriska

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Palikuonių tai ji tikrai turės. Kaip replių laikymas rankose ir santechnikos taisymas gali moterį daryti mažiau moteriška? Gi čia ne kulturizmas koks. Mažai yra tokių sričių, kurios iš esmės yra nemoteriškos arba nevyriškos. Nei santechnika, nei tuo labiau vaikų auginimas tikrai nėra prie jų.
    O šiaip tai kam moteris moteriška švelni, o kam aistringa, kam tyra, o kam … ne tokia tyra. O kam nuolanki? Kompleksuotam vyrui. Nepasakyčiau, kad pasaulį užkariauja skaistuolės ir tyruolės, ką?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • paulius rašo:

    kodel kai kuriem zmonem taip sunku pripazinti, kad yra sriciu, kur moters jegus neprilygsta vyro ir atvirksciai. Beje, ne santechnika turejau omenyje, o shachtininka:) bet ne esme. As asmeniskai, tikrai nenoreciau buti su moterimi, kad ir statybininke, nes kaip gintaras izvelge, moteris tuo ir zavi, jog yra trapesne, svelnesne uz vyra. Butent tokia moteri as myliu ir gerbiu, ir tikrai neisivaizduoju, ar sugebeciau myleti moteri su kiausais;) tai tiek:)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Tai, kad statyba ne moteriška sritis aš sutinku. Manau, daugelis žmonių su tuo sutinka. Bet šituose video tai toli gražu ne tas buvo sakoma.
    Viena yra sakyt, kad moteris dirbanti sunkius fizinius darbus yra nemoteriška, o kita, kad normalus gyvenimo būdas yra tada, kai moteris aprūpina vyro buitį ir leidžia jam dvasiškai tobulėti, o pati to nedaro, nes tai ne jos nosiai arba, kad šaunuolis vyras, kuris muša moterį, nes jai paslaugą daro. Čia visiškai visiškai skirtingi dalykai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Arvydas rašo:

    ką Evelinoje čia taip užkabino žiauriai :]

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • silver rašo:

    mano nuomone,nereikia net lyginti vyro ir moters,kuris pranasesnis ir pan.kaip lytys abu lygiateisiai.aisku skiriasi budas,fizines savybes.nenoreciau but statybininke ar santechnike,kad irodyciau lyciu lygybe,nes esu fiziskai silpnesne.sutikciau but istikima ir mylinti bei rupintis buitimi,jei tik vyras lygiai taip pat ines indeli i seimos gerbuvi,mane gerbs,nesykstes demesio.dvasiskai turetu augt abu,turetu vienas kita papildyt.vyras ir moteris yra partneriai.kiek pasauly yra pavyzdziu,kai vyras padaro karjera,kokia moteris salia jo?toli grazu ne vistele trapuole,o stipri ir nenugincijamai moteriska moteris. manau,santykiai turi teikt malonuma,o ne but prievole kazkokia.abu turi turet lygias teises ir laisves.nesam niekieno nuosavybe,ir moteris gimsta but ne tarnaite vyrui,o vyras moteriai-ne aukle su dirziuku.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    viskas taip..,tik laisve daznai baigiasi paleistuvyste..,nebutinai iš kartper pilvo apačia., todel jai vyras ”prisirpusiais”momentais nebus ”žoskas”[nerandu lituvishko žodžio].,ne parodis ir ne irodis savo virškumo..,moteris išeis pas ta kuris tai irodis.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 7

    [ATSAKYTI]

    Jo Reply:

    Gintarai, vadinas vyras tas, kuris smurtauja? tik taip irodomas vyriskumas?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Roberta Reply:

    nu i dajosh…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • silver rašo:

    beje,kodel moteriai aiskinama,tu apsileidai,tu kalta.tu kalta,bet niekad nesakoma vyrams,moters must negalima,negrazu,neturi teises,zema,nevyriska ir panasiai?vyras kriziu patiria,problema,o su kiek kriziu moteris susiduria?nereikia kart visu bedu ant moters peciu

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    cia buvo tema apie moteris.,

    kuo kalti vyrai pakalbesim kita karta.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    silver Reply:

    butinai apie vyrus reikia pakalbet.del paleistuvystes tai nesutiksiu.manau,paleistuvyste is nekokybisku santykiu atsiranda,is nusivylimu,ne is laisves,aisku,daug lemia auklejimas seimoj.del laisves santykiuose manau,kad ji turi but-pomegiam,asmeniniam laikui,as ne apie neistikimybe kalbejau.santykiuose yra isipareigojimu kas be ko.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Saulė rašo:

    Turiu seserį, kenčiančią nemažai metų nuo smurtaujančio vyro. Tipiškas aukos sindromas, jauna (gal net dar kūdikiška siela). Kečia ne tik ji, kenčia jos vaikai, augantys nuolatinėje įtampoje, kenčiame mes, stebėdami visa tai iš šono. Bandėm kištis-neveikia. Dabar nesikišam, bet vis tiek kenčiam. Ir laukiam visi. Kažko…Jei tai giminės karma, tai jos bėdos-ir mano bėdos. Gintarai, ką pasiūlytum, kaip aš galiu tą jos progresą paskatinti?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    nelengva duoti paparsta atskyma.
    todel duosiu ”nedakramtyta”.

    Jia siela jauna tai ji gyvene pagal instiktus,refleksus.,programas .(edomo sodai)
    Ir turi taip gyventi nes brandus ,saugaus svarankiskumo dar nera del patirties ir pazinumo stokos.
    Sakai ”bandeme kistis -neveikia”.
    Kishtis i zmogaus dvasine evoliucija.,patirties kaupima galima bet tai be galo subtylu.,turi leisti sielai bresti -patirti.,bet pasaugoti nuo didieliu susizalojimu..

    Jai branda didele tai zmogus programas lauzo laisvai.,(”genijai ne istatimams paklust o kuria juos patis(ishtvirkimo pavojus)

    jaunai sielai tai be galo sunku .Cia geriausiai veikia pavyzdis..,akivaizdus parodymas irodimas ,kad tai imanoma (ishtvirkimo pavojus).
    Ir suzaisti scenas kur jos ‘’sbabas ” butu ”isniekintas ..,tai yra paroditi jo menkysta…

    geras psiologas gali mobilizuoti ir asmenini savimoninguma..ryzta.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • jolanta rašo:

    Noriu padėkoti Gintarui,išgyvenu dabar šį gyvenimo tarpsnį,ieškojau atsakymų visur.Ir kaip pataikiau į šią svetainę,neįsivaizduoju.Mistika kažkokia…Sėdžiu Jo(vyro) sumušta,ir po šių video kaip šalto dušo gavau.Ypač patiko “griežtieji angelai”:).Ačiū.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Šamanas rašo:

    mane uzpludo nepasitenkinimas ir pasipiktinimas moteriska lytimi.. as nesuprantu kas per daiktas yra moteris.. nieko nesusitarsi normaliai su jom.. mykia, metosi, nesusivokia, uzknisa… blet su seniu pvz kokiu pist susedai susitariai viska normaliai, konkreciai per pora min ir viskas aisku buna.. o su BOBA pradek tartis aiktu nahhui.. tarsisis tarsisi tarsisi ir dar karta tarsisis ir vis tiek nieko nesusitarsi.. jau man blet pervarvejo asotis.. cia tokia inda buvau uzsisakes anksciau is bonbos tai blet atveze suskilusi ir nepakeite, ten kalbejom kalbejom.. tai keis tai nekeis., sakau pakalbi 1h ir rezultate gaunasi nulis blet.. nieks neaisku pasigalbejai bet tas pats kas butum nepasikalbejas visai.. kalbejimasis apie nieka.. poteriaujo poteriaujo.. ir nepakeite, o veliau jau per velu atceit keist, bet bucioau pakeitus, bet dabar jau nebegalima.. aiktu nachui blet.. su seniu per tris minutes max susitari viska.. o arba ne dabar dar geraiu pvz cia ametista akmeni toki didesni sugalvojau nusipirkt cia viena diena.. jau ten viska susitvarkiau uzsisakiau blet jau praktiskai nupirkau, susitariau viska tik formalumai beliko.. pyyst pareina zinute.. pranesa.. savininke nusprende pasilikti sau mano ametista… eiktu naacchhhuii.. isivaizduoji bairi SAU pasilikt sugalvo.. tas blet supistas ametistas toj vitrinoj stovejo apie metus laiko.. i rniekas jo nepirko.. bet kai tik as jau pirkau tai paeme ir sako nebeparduodam mes.. sumaste.. paskutine sekunde ir cia dar ne viskasdar galeciua papasakot kai p bandeles pirkau.. atnese su kopustais.. as jai blet sakau as taigi ne su kopustais uzsisakiau ar tu nesupranti.. ne ne tu su kopustais uzsisakiai, o dar atsimenu tokia MArce budavo kur erzindavo pastoviai mane kai as maziukas buvau, blet kurva sutikciau as ja dabar dar buvo tokia kur obuolio graiztuka man imete i kuprine mokykloj raba fizikos mokytoja blet man kuolu privarydavo ten uzsisedus buvo del kazkokiu nesamoniu blet suka.. nu bet cia jau kita tema as cia pagrinde turiu galvoj kad sunku susitart normaliai, nezino ko nori, prisigalvoja nesamoniu visokiu, fantaziju, su realybe nieko bendro neturinciu dalyku.. aisku aisku yra ir geru mergaiciu.. atcimenu tokia buvo dar i mokykla nejau sedziu ant suoliukokieme ir man priiejo ir is maisiuko baronka dave.. tai sita tikrai gera buvo.. dar takur kaime buvau sutikes gera buvo.. yra ir normaliu aisku bet nusiuozusiu daugiau.. kur siais laikas rat normaliu bobu.. cia baznycioj buvau viena diena, uzejau kol toks senis atvaziuos kaip tik misios buvo, labai fainas kunigas, matosi kad tikras, ir tokia mergaite pamaciau baznycioj ten kur as stovėjau atejo.. bet akiu jau gerumas tai aina nafik matosi kad meldžias daug.. atsiklaupe ten prie pat manes ir klupi sau blemaba o as stoviu ir negaliu normaliai susikaupt kai man prie koju tokia prisiurpus mergaite (18 metu tai jei tikrai yra as ne koks iskrypelis taigi, mergaite vadinu nes garantuotai matosi i sakiu kad joks tetukas dar nebuvo pro vartus iejas i kepykla užrakinta 9 spinom) klupi.. bet butent tada suvokiau nusvytima.. kad visos normalios moteris i baznycias sulindosios… va kur reik ieškot moterius dar seniau atsimenu per telika kur tie visokie pazinciu sau buna ir t.t. ten toks mikis kalbėjo kad jis mergu aina ieškot i baznycias.. jau ir tada pagalvojau kad nedurnas senis, bet dabar tai paziurejau kad isvis cia ne senis o genijus.. tik aisku reik zinot i kokias baznycias eit..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • joana rašo:

    Grazus ir geri jusu straipsniai ir pamokymai. Tik niekur nieko nera prasyta apie jus. kazkaip turetu buti daugiau informacijos apie jus…. kuo jus uzsiimate, kokia jusu seimine padetis, kokia patirtis.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ar tai keistu turini?!?!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook