Kaip Iškentėti Išsiskyrimą Su Labai Brangiu Žmogumi?

Klausimas iš Facebook: “Kaip Iškentėti Išsiskyrimą Su Labai Brangiu Žmogumi?




ATSAKYMAS


Jei manai, kad šios kalbos vertingos ir nori jas šiek tiek paremti, tai gali padaryti įsigijus sukurtas programas, kurias rasi čia: www.gintaropokalbiai.lt/video-katalogas

Naujausias seminaro įrašas – www.gintaropokalbiai.lt/nusvitimo-instrukcija


Patiko? -pasidalink su kitais. Jei turi klausimų, pastebėjimų ar komentarų – rašyk komentaruose, NORIU ŽINOTI KĄ GALVOJI!

Komentarų: 43

  • Mikis rašo:

    Kokį ten velnią laikai užspaudęs po kairiu šonu?!!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Roberta Reply:

    Ten man atrodo ne velnias, o velnaite :) pagal sukuosena sprendziu :)
    O jei i tema kalbeti, tai labai teisingai cia viskas pasakyta, paprasciausiai reikia negalvoti apie dalykus, kurie mus kankina. O kad taip nutiktu, reikia visu pirma save pamilti, myleti ir niekam neleisti saves zlugdyti. Ir visa tai tikrai nera taip jau sudetinga. Anksciau atrode tai misija neimanoma, bet dabar jau nebe. Na kalbat apie mirties atvejus, aisku, yra sudetingiau… vistiek tam tikra perioda zmogus praliudi zmogaus, bet reikia moketi ji paleisti, ne nuo musu priklauso kada mums gimti ir mirti, deja…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 8 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Edvinas rašo:

    Šiaip jo manau teisingai sako, reik gyvent toliau. Bet iš esmės tai geriau neprarasti artimo žmogaus.
    Šiaip neapykanta irgi yra pykcio kentejimas. Atleiskit.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • - rašo:

    Na taip, taip ir yra. Tik, kad pirma buna jausmas, emocija, o paskui jau mintis. Mintis yra sausa, ji – pasekme jausmo, emocijos, kaip koks apibendrinimas. Ir kaip isdava duoda pagreiti, pavercia ta emocija daugybe minciu, kurios ir sukelia diskomforta. Tokie vat pastebejimai is kito darzo.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Grazina rašo:

    kazkaip sis pasisakymas man pasirode labiausiai pavirsutiniskiausias ir silpniausas..Nuvyle kiek.
    Kiek zinau nustumtos mintys sugrizta ir dar didesne jega.
    manyciau, skausma reik isgyvent ir paleist. Laikinas minciu gesinimas kitais dalykais..jis tik laikinas.Sioje vietoje bent man padejo labiausiai darbas su savimii diena bent po 10 min. Pozityvus mastymas, iteigimas sau.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    dovis Reply:

    nera ka pridurti…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Di- rašo:

    Atrodo lyg viską žinojau :), bet Gintarai, kai paklausau Tavo video vėl gaunu įkvepio :) Ačiū, dabar man to labai reikėjo…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Nanis rašo:

    Kartu buvome virš dviejų metų, ji mane paliko, dar negana to, iki skyrybų apgaudinėjo su kitu 3 menesius. Kad išstumčiau mintis apie ją, visų pirma surinkau visus daiktus primenančius ją, sudėjau į dėžę, ir viską padėjau giliai sandėlyje. Stengiausi įsivaizduoti tik neigiamas jos savybes, jog man bus tik geriau dėl skyrybų. Tačiau to neužteko, mintys apie ją trugdė mokslam, tad pasiėmiau akademines atostogas ir pakeičiau aplinką. Išvažiavau į Angliją metams, per tą laiką atsigavau. Dabar esu vienas ir laimingas.
    Grazina, manau, jog Gintaras yra teisus, tačiau ne pilnai išvystė mintį. Jei nori atitraukti dėmesį nuo tam tikro žmogaus, reikia paslėpti viską, kas tau jį primena. 100% jam pritariu, man šie metodai suveikė :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Daiva rašo:

    pritariu Gražinai, nustumti, slopinti emocijas – nėra tikslinga-prasminga… jas reikia išgyventi (išreikšti), tik neužlaikyti…

    niekas kitas nesulopys “skyliu” galvoje-mintyse, tik tu pats, – todėl ir būtinas darbas su savimi…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ar kur buvo kalbama aie emociju nustumima slepima?!?!

    Emocija be minties neegzistuoja,, kaip ir be vaizdinio.todel ir sakau .,perkelk demsi-minti i kita ,teigiamas emocijas kelenti objekta.,bus kitas vaizdinis ir kita emocija…

    Nini teisu del neishbaigtumo .,to ir nesiekiu ,visuomet stengiuosi parodyti i ESME. Teisu ir del daiktu kurie vel grazina mintis is skausminga tema.O juk daugelis elgesi atvirkshciai..,ypac neteke vaiko..,jie pasidro jo kambaryje ”altoriu” raudoms ….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    vaida Reply:

    Sakykite Gintarai, kokios didziausios jusu netektys, su kuriomis teko susidoroti minetu budu?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    …as galvojau kad tai netktis o pasirode ,kad tai Isganymas!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 1

  • Anonimas rašo:

    Kai kurie žmonės tikrai jaučia pareigą kentėti po kai kurių nelaimių – tikra teisybė. O šitas būdas nukreipti dėmesį kitur tinka tik tiems, kurių protas susiaikė su praradimu, o širdis ne. Bet jeigu jie ir protu nesusitaikė tai taip ir būna, kad užslėptos emocijos ankščiau ar vėliau prasiveržia.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Lidžita rašo:

    Bet kaip įdomu, kai buvę kaliniai gyvenimo tiesų moko… O liaudis rimtais veidais klauso :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Buvę kaliniai dėl to ir yra BUVĘ kaliniai, kad jau nebėra kaliniai ir gali adaptuotis į visuomenę ir gyventi normalų gyvenimą. Jei nori.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Papakarla Reply:

    Lidzitukai,

    Uz 1 musta 10 nemustu duoda…

    Elementarus pavizdys: issiskyrei us draugu su vyru .Kuri drauge geriau paguos ir supras ir pamokins?Ta katra dar isvis rimtu santykiu neturejus ar ta katra jau trypta pertrypta,ejus ir perejusi per n vyru(nebutinai per lova)?

    Tai ir gyvenimes tas pats..Gyvenimas ivairialypis, kuo daugiau jo pusiu pazinsiu tuo ismintingesnis tampi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Rasa Reply:

    To Lidzita:
    Svarbiausia ne kaip, o ko išmoksti.
    O užsiciklindamas ir nepaleisdamas neleidi savo asmenybei nieko išmokt ir tobulėt.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina_M rašo:

    Aciu, labai puikus video! Trumpas ir koncentruotas. Labai patiko tamstos gyvuliukas :)))) Kai pamaciau kaip jis jums “buciuoja” rankas, and mano susirupinusio ir rimto veido iskart atsirado sypsena. Galetumet dazniau su juo paivairinti savo video. Dabar tokie grazus orai, isvis malonu butu ziureti kaip savo mintimis dalijates gamtoje ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina_M rašo:

    Papakarla, is vienos puses tu labai teisingai sneki, o is kitus puses gal nevisai tinkama pavyzdi parinkai. Nes ta druage kuri trypta pertrypta gyvenimo, gal kazka ne taip daro, kaip reikia, nepasimoko is savo klaidu, todel jai nesiseka su vyrais. Ka ji gali patarti? Ji gali pasakyti “taip taip visi vyrai kiaules, nu nieko vargsele paverk, laikas viska isgydys”. O ta, kuri neturejo patirties, bet skaite daug protingu knygu gali duoti daug naudingesni patarima. Kad kas tavo, tas pro sali nepraies. Gavai pamoka, kuria reikia ismokti ir pan.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    papaKarla Reply:

    As turejau omeny musta o , ne sudauzyta,trypta ,bet atsistojusi ,o ne pasilikusi baloj guleti..Protingas mokosi is svetimu klaidu, kvailas is savo.Kiek protingu tera ant sios zemeles ir visgi sava patirtis yra pati tikriausia ir neikanojama, svetima patirtis visada islaikys abejones gruda ir didesni potenciala ja isbandyti savo kailiu.Vaikui irgi sakai nezaisk su degtukais, bet beveik visi turi nusidegenti,kad padarytu isvadas.Lidzita,net nebando argumentuoti ,diskutuoti,kritikuoti ji iskarto nurase Gintara,del kazkurio gyvenimo etapo.Warenas Bafetas (vienas turtingiausiu zmoniu ) jei gerai pamenu yra pasakes:Jei verslininkas nera bankrutaves 5 kartus,mano akyse jis neverslininkas..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • vaide rašo:

    “…as galvojau kad tai netktis o pasirode ,kad tai Isganymas!”

    labai jau paprastai nusprendėte už žodžių skambesio pasislėpti :)).
    Klausiau ne iš aklo smalsumo, tiesiog ar mokytumėtės skraidyti pas tą, kuris jums net nesako ar pats yra kada nors skridęs… Tada lemia tik tikėjimas kad jis turėtų mokėt, jei mokina… ?
    Netektis tikrai visuomet yra išganymas, tik, žvelgdama atgal, kiek abejoju, kad Jūsų siūlomais būdais būtų pavykę juos pasiekt. Kiekvienam savo :)
    Be abejonės , kai kurių “netekčių” jau ir nepamenu, gal tuomet buvo tie momentai, kai pavyko pritaikyti tai, ką Jūs siūlot. Taigi, sėkmės, tik nesiūkime visko ant vieno kurpaliaus…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Ka reiškia lemia tik tikėjimas? Žmogus duoda patarimą, kas nori tas išbando ir įvertina naudingas patarimas buvo ar ne. Labai būtų sunku pameluot ir pasakyt “taip taip, aš turiu labai daug patirties šiuo klausimu”? arba kiek žmonių susiduria su nelaimėm, daro įvairias klaidas ir niekaip nepasimoko? Kiek yra žmonių, kurie nuolat turi problemų santykiuose, nuolat pykstasi, skiriasi, susiranda naujus partnerius ir vėl pykstasi? Patirties tokie žmonės turi daug, bet nuolat kažką daro ne taip. Tai ar patirtis būtinai garantuoja žinias? O psichologas, manot, yra išgyvenęs visas savo pacientų tragedijas? Ir kol kas nors nepradėjo, kad Gintaras ne psichologas, tai taip, visi tik užėję į šį blogą mato, kad jis ne psichologas, tačiau randa kažką sau naudingo. Ir kad ir ko beklausytumėt, kokiam bloge bebūtumėt (kol tai ne kokia sekta) visada galite nesutikti ar ginčytis, bet ginčytis galima su žmogaus teiginiais, o ne menkint jo asmenybę, kaip tai daro Lidžita. O su kuo būtent nesutinkat kažkaip ir neįskaitau?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    papaKarla Reply:

    Visatoj konstantos egzsituoja tik lokaliose sitemuose, visur ir viskas nuolat kinta(tai vienintelis nekintantis dalykas :) )Taip ir universaliu taisyklsiu nera,negalima vieno sablono taikyti absoliuciai viskam..Kiekviena problema yra unikali ir kompleksiska.Pvz – visas duobes kasame kastuvu,bet kiekviena duobe kasam skirtingai(skirtingo plocio,gylio,skirtingas dirvozemis,skirtingai akmenu,molio kiekvienoj)..Gintaras jums duoda kastuva, o kaip kasti….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    esu labai daug patyres ir jai ne shis metodas turbut manes jau nenebutu.,o del ”gintars ne psihologas”.,tai zmones kurie kreipiasi i mane ,sako kad as per viena kita pokalbi padejau daugieu nei ilgametis vaikshijimas pas deshimt psihologu..,ir daugiua ju matyti nebenori…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Beje, nors nežinau kiek Gintarui metų, bet matyt ne dvidešimt, ir tokio amžiaus žmonės paprastai būna susidūrę su bent kokia netektimi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    Vaide esme tame .,kad tu prasilenki su esme ..,tai ka kalbu grindziu ne ”tikekite nes as tai patyriu” o racionaliu reishkinio principu -mehanikos ishaishkinimu….

    manes nebedomina mano biografija ….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    vaide Reply:

    Tebūnie. Beprasmis būtų ginčas :))

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • vaide rašo:

    Keistoki įpročiai atsakinėti į kitiems keliamus klausimus :)

    Ar ginamajam reikalinga gynyba? Gal net nėra nuo ko gintis :)

    Apie kastuvus. Kai bandai išgyventi susipykęs su artimu savo – kastuvas yra gerai. Bet kai netenki šeimos… jis gali pavirst smėliuota vaiko lopetėle. Kol nebandei (taip, bandžiau deja) – negali būti tikras ir teist, vertint, smerkti taip pat negali… Palauk, kol pabandysi… Ir ne visiška tiesa, kad tuomet lemia ego dydis. Gal būtent jis ir padeda išbūti, kol lopetėlė atvirs kažkuo panašiu į kastuvą.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina_M rašo:

    Vaide,

    Gal tau reiketu ismokti atskirti kur vyksta gynyba, o kur diskusija (neretai disputas) ir dalijimasis nuomonemis ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    vaide Reply:

    gal :)
    ir ne tik šito

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Rartulbietas rašo:

    Mikiai, jūs klausykit kas sakoma, o ne apžiūrinėkit tą kuris kalba.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    5 tūkst. metų sielų gidai apie tai svajoja ir rašo milijardus tekstų, o tu dabar galvoji ims tavęs ir paklausys ;D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • V rašo:

    Gintaras kazkoks pavarges atrodo, zymiai maziau entuziasmo nei anksciau

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ..mano operatorius atsibeldzia rytais ..,o esu ”peleda”…iki 4-6 val esu tingus kaip mamamutas.,na ir ne visos temos mobilizuoja….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Ką prisiminiau, aš irgi pagal viską visada buvau pelėda, bet pradėjau keltis anksti ryte ir pasijutau žymiai geriau. Nors ir likau pelėda, nes dienos metu tingiu bet ką daryti, o energijos atsiranda vakarais, bet pats kelimasis rytais apie 7 – 8 ir ėjimas anksti miegot tapo daug malonesnis. Pelėdos vakarais neina miegot, nes turi daug energijos, todėl joms sunku rytais keltis, bet rytais keltis visiems geriau. Sakau todėl, kad gal jei pabandytumėt eiti anksti miegoti ilgainiui dieną pasijustumėt geriau? Nes taip didesnė pusė gyvenimo ir prabėga belunatikuojant dienos metu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Aušra rašo:

    Čia buvo įžanga į tiesą.
    Juk žmogus turi pats visus pragarus praeiti ir surasti tik jam tinkamą atsakymą ir tada būti išganytam. Kančia vyksta dėl savo padarytų klaidų, tačiau klaidų nereikia bijoti, reikia jas atpažinti ir taisyti, kartais nusižeminti ir būtinai visada atleisti sau ir kitiems. Dirbti su savimi step by step-visą gyvenimą vis labiau atkreipiant dėmesį į gražius dalykus. Juk atėjome į šį pasaulį gyventi, t.y. kovoti, džiaugtis ir mylėti, bet kovokime garbingai, mylėkime besąlygiškai ir džiaukimės kiekviena nepakartojama ir trapia gyvenimo akimirka.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    To Ausra Reply:

    Ausra, o ka reiskia NUSIZEMINTI?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Neber jau zodziu rašo:

    As ir peleda, ir mano vyras nuolat geria, ir vaikis blogai miega, ir pati nesijauciu laiminga, nes seimoje truksta darnos…Ir ten ieskau siaudo skestanciajam ir sen…Ir skirtis noretusi, nes atbukau ir pasenau per ta laika, ir gaila vaikio, ir graziu akimirku, kartu ir baisu likti vienai…Tada isgirsti, kad tai tavo karma, ir turi dievinti visa, tai, kas vyksta…Ir tipo, jei esi pavargus, ir liudna, tai tavo EGO, nes pagalvoji apie save….Nors kauk vilku chaosas galvoje, sirdyje, sieloje…ir isvis susipainiojau :(((((((((((((((((((((((((((((((( ………. Nu kaip galima dziaugtis ir sypsotis, jei salia guli geras zmogus, bet uzpilantis snuki kokioms 4 dienoms, lekiantis is namu…ir pazadus dalijantis jau 10 metu…??????

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    O kur ieškojote pagalbos?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    To Ausra Reply:

    Knygose ieskojau, pas psichoterapeuta, su juo kalbejau, bet sako as visai negeriu, as tik truputi atsipalaiduoju, as pasitaisysiu…Na tada emiau ieskoti karminiu problemu. Tipo nusipelniau tokio, turiu jam leisti viska, leidziu….Tai ir namo nebegrizta, kai dar bardavau moralizuodavau, gedydavosi, o dbr…as noriu issaugoti seima, nesijuokit, tai ieskau stebuklu, nes antra puse nemato bedu. Alkoholis – jega, vaikas – mamos reikalas. Sakoma, viskas istaisoma, tai as kazko nesugebu, ir nesuprantu, vadinas. Ar yra blogai NORETI, salia blaivaus zmogaus? Ar yra blogai, pagalvoti, kad as nelaiminga, nu nesu dbr laiminga! Kame altruizmas? Labai tuscia dusioj ir bloga. Tada mintis bandau vyti, STOP, viskas ok, STOP, dbr darau ta, STOP, bet…. Negaliu dejuoti artimiems, noris PACIAI savo problemas susitvarkyti…Bet …

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    Tau geriausia būtų atsidavimo Dievui kelias. Tyriausia malda yra tokia, kai tu prašai ne pašalinti problemas, ne atsiųsti kitokį vyra, bet nusiramini atsisėdi ir “Viešpatie, suteik man stiprybės eiti keliu, kurį man nuklojai, visas problemas atiduodu į tavo rankas, nes nežinau kaip su jomis tvarkytis”. Atsiduoti mažai kas sugeba, bet pamėginti verta. Pilnas atsidavimas yra toks, kai tu atidavei viską ką tu vadini problemomis ir kas drumsčia tavo ramybę aukštesniai jėgai ir totaliai užmiršti ir nesuki galvos. Tada stebėk stebuklus, kurie pradės vykti tavo gyvenime….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    ARVYDAS LABAI TEISUS .,NES SITUACIJA RODO ATOTRUKI NUO ”DEIVO VALIOS IR PLANO”..,BET YRA DAR DAUGELIS KOMLEKSINIU DALIKIU KURIUOS GALIMA TAVRKYTI TIK KALBANTIS VEIDAS I VEIDA..

    NES Ir METfora ”DEIVO VALIOS IR PLANO” turi buti ”instaliuta ” i zmogaus suvokima-matyma tak tada ji veiks…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    gintaras Reply:

    JAI NORI GALIME PABANDYTI SUREMONTUOTU TAVO SITUACIJA ”SAIP ”vincas99”

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook