Kritika. Kaip reaguoti kai esi kritikuojamas(-a)?

Klausimas apie kritiką iš facebook: “Kaip reaguoji, kai esi kritikuojamas?”

Kritika. Apie kritika. Kaip reaguoji, kai esi kritikuojamas


ATSAKYMAS:

  • Kaip reaguoju kai esu kritikuojamas?
  • Apie kritiką apskritai ir kodėl tai yra BŪTINA?
  • Ką dažniausiai žmonės kritikuoja ir kodėl man tai sukelia didžiulį juoką.
  • Ko niekas (beveik) nekritikuoja (o kaip tik turėtų!)?
  • Apie gautą kritiką, po kurios šiek tiek pakeičiau savo kalbą.



Jei manai, kad šios kalbos vertingos ir nori jas šiek tiek paremti, tai gali padaryti įsigijus sukurtas programas, kurias rasi čia: www.gintaropokalbiai.lt/video-katalogas

Naujausias seminaro įrašas – www.gintaropokalbiai.lt/nusvitimo-instrukcija

Šios programos skirtos tavo PASAULĖŽIŪROS transformacijai. Mano tikslas – kad tu gyventum be problemų (nesutarimai su antra puse ar vienatvė, blaškymasis gyvenime ir savęs neatradimas, finansinis nestabilumas ir pinigų trūkumas, įvairios ligos ir alergijos, neigiami jausmai, kaip nepasitikėjimas savimi, gėda, kaltė ir nuolatinis stresas, nuolatinės abejonės ir ryžto trūkumas) ir pamatytum, koks pasaulis iš tiesų gražus ir idealus!

Tad jei nuspręsi tai įsigyti šias programas žinosi kur jas rasti.


Gintaras


P.S. Man labai įdomi tavo nuomonė. Parašyk ką manai komentare. Parašyk, jei turi kokį klausimą ar tikros kritikos.

P.P.S. Jei patiko šis video, pasidalink juo su kitais. Spausk “patinka” žemiau, arba “share” mygtuką viršuje.

Komentarų: 80

  • Mantas rašo:

    Labai jau paviršutiniškai kalba tas Jusu “guru”, tikrai kam jis reikšmingas ir vos nepasake tiesos, ” kam aš naudingas ” :D..
    puikybej paskendes žmogelis, gaila ir graudu darosi kai kažka bando išmintigo pasakyti :)

    Populiaru! Ką tu manai? Thumb up 5 Thumb down 17

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    na va tik pakalbejau ,ir kaip mat mikis daro ta pati..,mirk ish juoko!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 10 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    linkiu nenumirti,kol nesusitaikėte su Dievu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Arvydas rašo:

    Tikrai cirkai ;]] mano nuomone šių dienų ‘kritiką’ pakeičia ‘šmeižimas’.

    beveik visuose apibrėžimuose galima rasti pagrindinį dalyką:

    1. turi būt labai geras išmanymas objekto, kurį bandai kritikuoti. Taigi, ar gerai išmanau tai ką dabar bandysiu kritikuoti? Ar tai mano išmanymas ar tai tikėjimas kitomis teorijomis, kurios neatitinka šitos situacijos?

    2. iš to seka argumentavimas visų savo pasakytų teiginių, ir pagrindimas, kad jie tikrai atstovauja siekiui patobulinti kritikuojamą objektą. (*atsikosėju*.. koks tobulėjimas? destruktyvumas į priekį!!!!!!!… *atsikosėju vėl*)

    3. Tikslas tobulintį objektą bendram labui.

    tikrų kritikų labai mažai ir tai tikrai yra menas…
    tai va, kai žmogus ateina kritikuot asmenį, tai ar labai gerai jį išmano? ar save kaip asmenį gerai visą pažįsta? be jokių ten cenzūrų į pasąmonę nugrustų ir užsklestų?
    ar tiesiog bijo susidurti su tuo savyje, ką mato kitame? Už tai užsiema destruktyvia kritika, kuri kelia neapykantą ir t.t.? Realiai pagalvokim (verčiau reiktų pamatyt ir suprasti), juk tai ką matom, matom IŠ kur? (iš kokios vietos?)
    Teisingai, iš savęs.

    Mano didele ir plačia nuomone, kritikos menas kaip tik žmogų pradeda versi kukliu, supratingu, atlaidžiu ir pan. Būtina klausinėti, ir ypač tuos klausimus į kuriuos nėra atsakymo. Nes tik taip nuleidžiamas EGO į kiaušinių lygį, kur jam ir vieta… ;D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 12 Thumb down 5

    [ATSAKYTI]

  • vytautas rašo:

    Is esmes jis teisus, nepatinka – neziurek, neklausyk. Geriausia yra daryt viska paciam, deja, ne visiem uztenka smarves, o tada ir ieskom, pagalbos… atmetam ja, del nepatrauklios formos… Nors turinys visada tas pats ir jis mumyse.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • - rašo:

    Mantas turi kazka protingesnio pasakyti? Nepacituoti, bet pasakyti is saves???

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Mantas rašo:

    gilios išminties ar filosofiniu išvedžiojimu nematau tikslo tame ieškoti, reikia rasti problema kam to reikia ? Jei bus protinga kritika, bus apie ka pagalvoti ir pasitaisyti, bet kam pilstyti apie tai iš tuščio i kiaurą ? ..Arvydas labai teisingai išdėstė, net ir nesinorėtu kartotis..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 5

    [ATSAKYTI]

    efimas Reply:

    Tai kad arvydas ten apie tokius kaip tu ir kalbėjo..cah-cha-cha!

    Ką tu čia veiki mantukai,į veidrodį spjaudai?!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Nora rašo:

    kaip reaguoti, jei tau pasako, jog esu iškreipto mąstymo?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    mane net fanatiku Gintaras išvadino, nieko, priimu. Gaila jo, o ne savęs.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Aš tai daugiau neklausysiu Gintaro, nes man nepatinka jo chalatas ir smakro forma.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    Br Reply:

    ir dar gėlė be žiedų!
    fsio su gintaru! :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Tadas rašo:

    Peržiūrėjau kelis Gintaro pokalbius ir susidariau trumpą nuomonę apie jo veiklą. Kadangi video buvo apie kritiką,tai čia tai ir rašau. Kiekvieno Gintaro pokalbio esmė dažnai yra savaime aiški,ją galima išdėstyti per gerą minutę. Tačiau dažnai video ilgiai yra apie 10minučių. Linkėčiau Gintarui labiau struktūrizuoti savo pokalbius: pradėti nuo problemos,iškelti klausimus ir pateikti keletą aiškių pavyzdžių iš patirties ir jų sprendimo būdų bei apibendrinti. Manau vienas video turėtų būti max 5 min trukmės.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Egidijus Reply:

    Na kaip galima is keliu video susidaryti nuomone, tai tas pats, kas paskaityti knygos 3 puslapiu ir jau susidaryti nuomone:) Yra vienas esminis dalykas, klausyti ir isgirsti. Antra vertus nera pasaulyje tokios knygos kuria perskaites zinotum viska, lygiai taip pat ir Gintaras su mumis dalijasi savo patirtimi ir mes atsirenkame ir pritaikome sau kas mums yra reikalinga, o kas ne. Dekingas Gintarui uz jo izvalgas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Tadas Reply:

    Aš ir nesakau,kad Gintaras blogas ir lygiai taip pat esu susižavėjęs jo užsidegimu. Tik noriu duot patarimų,kurie turėtų pagerinti kokybę.Bet geras oratorius turi per pirmą minutę sudaryti gerą įspūdį,kad jo norėtum klausytis dar 10 kartų.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    liuksė Reply:

    ne įžvalgos, o kritika , svarbiausia vien kaltinimas kitų. velnio diktuojamas turbūt kalba,toks plikis , o jauni klauso.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Aladinas rašo:

    kaip gali kritikuot vyna jei nesi vynu žinovas? a vat pilstyt tai cia visi sugeba ir drasko akis tu cia manes negerbi nes ne pagal mane ipylei:)
    Klausimas buvo “kaip reaguot kai esi kritikuojamas” man kazkaip pasirode, kad tam zmogui tu neatsakei, o tik pakalbejei apie save.
    TAIKOS IR RAMYBES TAU…. :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Labai paprastai, vynas skirtas ne tk kritikos žinovams, o visiems, kas mėgsta vyną. O kas vyną geria, tas turi teisę jį kritikuoti.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    liuksė Reply:

    tik pijokai supranta tai, ką geria. kitiems viskas skanu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Bet ką dayt, jei nepriveržtos detalės trukdo suprast esmę? Jūs kaip saldainis į dilgėles suvyniotas. Matyt dėl esmės niekas nepriekaištauja, nes ji nepriekaištinga. B)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Regina rašo:

    Pažiūrėjau video. Visiškai sutinku su Gintaru, jis tiesa moko ir verta kitiems dar nebrandiems, įsigilinti ir įsiklausyti į jo žodžius.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

  • Mantas rašo:

    Nusileiskit ant žemės išminties žinovai :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    liuksė Reply:

    Pritariu Mantui. Niekas nežino daugiau už mane pačią.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • V rašo:

    klausimas buvo kaip reaguoti, o ne kaip reaguoji..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    taip ir reguoti , pilva mankshtinant.,o jai i tema ir taikliai tai su dekingumu. ca cia ir dekiju nes tikrai ”klausimas buvo kaip reaguoti, o ne kaip reaguoji..”….

    agresivi rekcija buna tik pas menkaverishkumo kopleksa turincius..,nes kiviena krytika jiems rododi kaip dar vienas ju menystos ”irodimas” ..,taigi jai tu reguoji i krytika agresivai tai jau pozymis kad turi mineta komleksa…
    kitas dalikas tai krashtutinis tapatinimasi su asmenybe..,,bet apie tai jau kalbeta kituose fimukuose

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    Arunas Reply:

    va cia tai super atsakymas !!! Gintarai, man keista, IS KUR ? pas tave visa tai ? Juk netrymei 15 metu unversiteto psihologijos suolu. Zinau, zmones kurie daug medituoja sugeba placiau matyti visas situacijas ir problemas, bet cia …

    Gal galetum susukti video “mano evoliucija” arba kazka panasaus …. ?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    liuksė Reply:

    Gintarai, pats apie save taikliai pasakei:”agresivi rekcija buna tik pas menkaverishkumo kopleksa turincius..,nes kiviena krytika jiems rododi kaip dar vienas ju menystos ”irodimas” ..,taigi jai tu reguoji i krytika agresivai tai jau pozymis kad turi mineta komleksa…”

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    nerimantas Reply:

    Na man irgi susidare ispudis kad tu butent taip ir reaguoji i kritika,agresyviai,net neisigilinai i klausima iskart pradejai visus menkint kokiie jie prasti kritikai,kag ne tai kritikuoja ir pan.Arvydas labai puikiai parase(Mano didele ir plačia nuomone, kritikos menas kaip tik žmogų pradeda versi kukliu, supratingu, atlaidžiu ir pan. Būtina klausinėti, ir ypač tuos klausimus į kuriuos nėra atsakymo. Nes tik taip nuleidžiamas EGO į kiaušinių lygį, kur jam ir vieta… ;D)ir as jam pritariu,ir tau ponas Gintai vertetu susimastyt(Ginto gerbejai spauskit nepatinka,o TU gali vadint mane mikiu,as tau atleidziu:)))))))

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    maniai ,kad atleidi tai ne mikis :) o jai atleidi tai kodel agituoji ‘’spauskit nepatinka” …susiveles tu savo egtizmukuose ..FALSHAS!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    nerimantas Reply:

    nes tavo gerbejai akli,oju komentaruose dauguma,miki Gintai

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

  • nesvarbus rašo:

    Jums gerb. Gintarai truksta išraiskingumo, Jūsų kalba negyva ir Jūsų temos tik apie daikto formas, o ne apie pati daikta..
    palinkeciau daugiau objektyvumo tobulejant :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 7

    [ATSAKYTI]

    Saulius Reply:

    turbut gera smugi gavai psichologini kad tavo kritika netikra :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    To nesvarbus Reply:

    lietuvių žmogelis nemoka, tai gal dėl to. ar ben vidurinę baigęs Gintaras?

    “Jums gerb. Gintarai truksta išraiskingumo, Jūsų kalba negyva ir Jūsų temos tik apie daikto formas, o ne apie pati daikta..
    palinkeciau daugiau objektyvumo tobulejant :)”

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 6

    [ATSAKYTI]

  • V rašo:

    o tai astrale jus suzinot kazka tokio ko paprastas zmogus nezino?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Aušra rašo:

    O kaip atsikratyti menkavertiškumo komplekso?Juk dauguma jautrių žmonių jį turi, užslėptą, atėjusį iš vaikystės iš skaudžios patirties, iš nusivylimų, nesėkmių, padarytų klaidų.
    Tave kandžioja, tie kurie leidžia sau manyti, jog pažįsta tave, nesuvokdami jog žmogus yra begalinis kaip šulinys ar bedugnė. Žmogus ir pats savęs nespėja suvokti, nes nuolatos keičiasi. Kritika yra gerai, tik tada jeigu esi dalyko ekspertas ir moki kritikuoti konstruktyviai bei draugiškai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Kodėl ekspertas? Jeigu, pavyzdžiui, kavinėj padavėja nesugeba manęs normaliai aptarnaut, aš ją kritikuoju. O jeigu ji man dar pasakytų, kad “mane kritikuot gali tik kiti patyrę padavėjai”, tai aš tą kavinę skundais užversčiau. Jeigu yra teikiama paslauga, ją gali kritikuoti bet kas, kam ji skirta, o ne tik tos srities ekspertai. Kitkas yra su asmenine kritika, bet irgi, jei tai kritika, o ne įžeidinėjimas, mandagu būtų jos išklausyti net jei ji ir neteisinga.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • Roberta rašo:

    As i kritika per daug nereaguoju. Aisku, pasilieku mintyse sau naudinga pastebejima, taciau galvos nesuku. As pati zinau kokia esu, o kiti ziuri i mane per savo kompleksus, tad as nekalta, jei kazkas turi tam tikru kompleksu ir juos bando primesti man. Taciau visada buna ir nuosirdzios kritikos, i kuria atkkreipiu demesi ir kartais ja pasinaudoju

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • as rašo:

    musu suns vardas mikis.) pekinesas

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    To nesvarbus Reply:

    manot čia nier mikių?kai tuoks mokytuojs?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Saulius rašo:

    tie Mikiai tai geri cia :DDD

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    To DWZ Reply:

    ” DWZ rašo:
    2011-05-24 05:15
    Iškilo klausimas – ar iš tikrūjų visi čia užsukantys žmonės galvoja, kad Gintaras juos gali kažko išmokyti? Nerišli kalba, dviprasmiškos pauzės, minčių šuoliai. Čia gal mažiems vaikams?
    Truputis kritikos Gintarui:
    Jei žmogus nori ir turi žinių mokyti kitus žmones, jos turi būti reiškiamos tam tinkamu būdu. Kalbos manieros neatitinka nagrinėjamos temos. Kalbant, būtina nenukrypti nuo temos į nereikšmingas detales.”
    NEIŠMOKYTI, O NUMOKYTI, IŠVESTI IŠ DOROS KELIO. PASTEBĖJOTE TEISINGAI.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • DWZ rašo:

    Iškilo klausimas – ar iš tikrūjų visi čia užsukantys žmonės galvoja, kad Gintaras juos gali kažko išmokyti? Nerišli kalba, dviprasmiškos pauzės, minčių šuoliai. Čia gal mažiems vaikams?
    Truputis kritikos Gintarui:
    Jei žmogus nori ir turi žinių mokyti kitus žmones, jos turi būti reiškiamos tam tinkamu būdu. Kalbos manieros neatitinka nagrinėjamos temos. Kalbant, būtina nenukrypti nuo temos į nereikšmingas detales.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    Evelina Reply:

    Kodėl taip jau būtinai būtina? O jūs pats savęs paklauskit, ar tikrai jei niekas nieko visiškai nesuprastų, čia kas nors lankytųsi?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    Egidijus Reply:

    Turbut labai jau atmestinai domejotes apie ka cia ? Ne i detales juk reikia gilintis, o i visuma. Linkiu atidziau pasidometi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Kaip tas Jėzus atrodo? http://www.technologijos.lt/n/mokslas/geografija/straipsnis?name=S-14738&l

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Roberta,tikrai taip. Kristus dėl mūsų mirė, o kaip žmonės Jo neįvertina.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Roberta rašo:

    Zinot, bet kartais zmones tikrai sugeba susikti nuotaika, kai juokiasi is to, ka tu darai is sirdies, tuomet ir rankos pradeda svirti zemyn, ir uzsidegimas gesta…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Anonimas Reply:

    Jo, būna šlykščių žmonių. Bet tie žmonės turi paslaptį: jie elgiasi taip ne todėl, kad jūsų darbas būtų niekam tikęs, o todėl, kad jiems patinka viską menkinti. Todėl jie ir yra šlykštūs žmonės.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    Jei viskas vyksta ne taip kaip tikėjaisi, tai pradėk džiaugtis, nes tai gali būti katalizatorius tau dirbti su savimi ir išsilaisvinti nuo kitų įtakos. Būsi stipresnė – ne jie tau nuotaiką šiks, o tu jiems gerą palaikysi, kartu juoksies su jais ir plius dar darysi iš širdies. Svarbu nesusitraukt į aukos mentalitetą.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Kristus mokė mylėti kiekvieną. Labai reikalinga pastudijuoti Naująjį Testamentą.Išmoksit mylėti, o ne kaip dabar tik keiktis…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Kas išgalvojo tokį dalyką kaip “karma”? Tikiausiai ekstrasensai ar bobulkos kokios? Ar šventuose raštuose, arba kaip tu pasakytum “jogų” parašytuose, apie tai užsimenama?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    TAS KAS SUGALVOJOTAVE-MANE-VISATA…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    ta prasme kas sugalvojo? niekad neteko su priežastim-pasėkme susidurt? ;D

    vanduo garuoja – susidaro debesys.
    susidaro debesys – lyja.
    lyja – šlapia, augalai, vanduo ir t.t.

    pasėjai kviečius – kviečiai užaugo;
    piktas – pyktį aplink matysi;
    muši – tave primuš (nesvarbu kokiu būdų ar kas);

    ką sėsi – tą pjausi; (čia jau iš raštų ;D, bet raštai papraščiausiai kažkieno kito pastebėjimai, juk teorija iš praktikos ateina)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Karmą sugalvojo Nelabieji, kad nereiktų stengtis jau šiame gyvenime būti Dievo vaikais. Kristus niekada neminėjo, o ir šventieji dvasiaregiai apie jokias karmas. Biblijoje apie tai nerašoma.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Jei teisingai supratau, tai pasak Gintaro įrašo, nušvitimui pasiekti pakanka nepsirišti prie materialių dalykų. O kaip dėl savęs taisymo į tokias savybes kaip meilė kitiems žmonėms? Kas svarbiau, būti mylinčiu ar atsisakyti priklausomybės nuo interneto ir t. t.?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Kodėl tam įraše apie nušvitimą sakai kad jei neturėtum ką naujo pasakyti tai išvis nieko nesakytum.
    Ar nepagalvojai kad dėl naudos kitiems žmonėms galima ir kitus “jogus” pacituoti.
    Gal manai, kad kitų dvasisnis progresas nelemia tavo dvasinio progeso?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Dvasinio progreso be Dievo negali būti.Mūsų dvasia panašėja į Dievo dvasią per bendravimą su Juo, o ne per kažkokias pratybas. Saviapgaulė.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Ar pats matei/jautei tą bebybę bybienę ar tai belytę esybę, apie kurią pasakojai, iš kur ta info pas tave? Ar dar kas nors taip pasakoja?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 5

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    NIEKO TOKIO NEPASKOJAU…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Kalbates, kaip velnio vaikai. Dievo vaikai taip šlykščiai nekalba. Tai žinovai blevyzgų.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • kritikas rašo:

    Jeigu būtum gimęs ne Marijos žemėje, o pvz arabų šalyje, ar Indijoje, ar tuomet Jėzus tau būtų autoritetingas jogas? Ar jis geresnis jogas nei kiti garsūs jogai?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    KAS TEN ZINO ,GAL TOKIO ISHVIS NEBUVO?!? BET TURIU MISTINIU PATIRCIU LIUDIJANCIU ,KAD BUVO…

    O TEIGTI ,KAD JEZUS BUVO KIECIAUSIAS ISTORIJOJE JOGAS MANU JUOKINGA,,BET KAD ZYMIAUSIAS TAI FAFAKATAS!

    O KAS BUTU JAI BUTU SUNKU IR MANU BEPRASMISHKA SPELIOTI…,SPEK TIK SUSIGAUDYTI TAME KAIP YRA!??!!/

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    nn Reply:

    >> KAS TEN ZINO ,GAL TOKIO ISHVIS NEBUVO?!? BET TURIU MISTINIU PATIRCIU LIUDIJANCIU ,KAD BUVO…
    tai tu nesi tikras savo mistinėm patirtim?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    mokykitės brolyčiai, studijuokit teologiją, ar bent tikybos pradžiamokslį .

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    kritikas Reply:

    Ko vertas Jėzaus vardas jeigu jo mokymo (jei toks buvo) nieks neišmano?
    Religija sako priimti Jėzų kaip savo gelbėtoją ir tuomet tau Petras, po mirties atidarys duris pas poną Dievą kuris yra kažkokia antgamtinė mitologinė būtybė.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Kritikai, kas gyvena su Kristumi tie išmano. Judėjai tik viskam priešinas.Ir dar ateistai.Esate vieni iš tokių?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    EValdas Reply:

    Gintarai, skaityk , mokykis, nevaidink viską žinančio. Matai, kad nieko nežinai, o kitus mokai. Kad kitus mokyti, reikia bent mokėti tai, ko mokai. Sekmės susivokime.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    EValdas Reply:

    Jogai, jogai? Kristus nebuvo jogas.Krikščionys netoleruoja jogos, kaipo tokios. Ji žaloja žmonių dvasią. Fiziniai pratima , gal ir gerai. Visa kita niekis dvasinei sielai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    nn Reply:

    krikščionys Kristus

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    nn Reply:

    nesigavo komentaras.
    krikščionys nelygu Kristui.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

  • nn - tui EValdas rašo:

    Krikščionys yra Kristaus įsteigtos Bažnyčios nariai. Jie gyvena pagal Evangeliją, kurią paliko pats Kristus. Nežinai nn, sužinok bent , kas tie krikščionys. Kristus jų KELIAS, TIESA IR GYVENIMAS. Ne koks okultizmas ar ezoterika, kaip kai kuriems čia rašantiems. Krikščionys tampa per Šventus Sakramentus KRISTAUS MISTINIO KŪNO NARIAIS. Tarsi vienas kūnas, kaip okultistai ar ezoterikai tampa vienu kūnu su NELABUOJU, kuris jiems diktuoja. Jie sako, žinau, kad kiti nemoka gyventi. Be jokių studijų galiu kitus mokyti. Aš žinau,esu teisus…
    GALIU ATSAKINGAI PAREIKŠTI, KAD DIEVO MOKSLĄ ŽINO TIK ŠVENTIEJI ARBA BAIGĘ SPECIALIUS TEOLOGIJOS MOKSLUS. VELNIO MOKSLĄ ŽINO TIE, KURIE GYVENA PAGAL JO NURODYMUS PASAULIETIŠKAI NUODĖMINGAI. DĖL TOS PRIEŽASTIES DIEVO ĮSAKYMAI JIEMS TIK TRUGDYS NUODĖMIAUTI. IŠ TIKRŲJŲ ĮSAKYMAI STABDO MUS NUO NUODĖMIŲ. DĖKUI DIEVUI!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    nn Reply:

    Kristus įsteigė bažnyčią..? Viskas aišku.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    nn Reply:

    Paskutinės vakarienės metu Kristaus Bažnyčia buvo įkurta. Kristus pasakė: ” Tai darykite mano atminimui”.Viskas yra Naujajame Testamente aprašyta, o KBK išsamiau paaiškinta .

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Mikis Reply:

    Evaldai eik gydykis savo psichozės.
    Mes negarbinsim jėzaus.
    http://www.youtube.com/watch?v=Zjz16xjeBAA

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    Mikis Reply:

    Jei kažkas nori garbinti pasakų jerojų, tai tegul susimąsto kas rašė tuos katekizmus ar pats pasakų herojus ar lupikautojai pedofilai jo pasekėjai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    VAIVA Mikiui Reply:

    Niekas neverčia, Miki, garbinti. Jei galvoji, kad kiti serga dėl to, kad tiki, tai, brolyti, jau tavo problema. Gal vertėtų pasikonsultuoti pas EValdą. Linkiu sveikatos Tau. Vaiva.

    Dėl antro komentaro, Miki, atlieki Kaltintojo vaidmenį. Kaltintojas Liucifer. Tad kokį pasakų cherojų pasirinkai, Tu , Miki. Geriau Viešpats Jėzus, nei toks demoninis Angelas. Jei Tau atrodo, kad pasaka, netikėk. Laisva valia netikėti.Tai nuodėmė prieš Šventąją Dvasią, kuri mirus nebus atleista, jei mirsi taip galvodamas, kaip dabar.Dievas per prievartą į žmogų nelenda. Kaip pasirinksi, taip ir bus.Po mirties nebūsi vienas: su Dievu arba Šėtonu. Renkies tik Tu pats. Gero pasirinkimo šiame gyvenime Tau, gero pasisekimo visame kame.!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 2

  • Veronika rašo:

    Viskas is nieko ir niekas is visko.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Salam rašo:

    ???Gintarai,jeigu kritikuojama žmogaus išvaizda,galima daryti išvadą, kad kritikuojamos yra tik žmogaus detalės, o ne esmė,pagrindas???

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Maria rašo:

    Na, sakyčiau detalės yra svarbu. Pats Gintaras kalba, kad tvarka svarbu. Tai jei matai žmogų pasmirdusį ar su auskarais kur tik įmanoma juos įverti, tai šį tą pasako apie jo esmę. Arba namas naujas, didžiulis, o aplink jį visiška betvarkė. Tai visgi leidžia numanyti, koks žmogus gyvena viduje. Kita vertus, kokiam karste tave bevežtų, esmė ta pati – nuveš į kapines. Iš tikrųjų, detalės pasako daug ką, bet jos niekaip negali įtakoti tikslo, dėl kurio jos egzistuoja. Man asmeniškai nepatinka keiksmažodžiai, joks blogis nepatinka. Va Helovynas artėja, teks apsirengt Giltine, vaikai liepė :)). Norėjau atsisakyt, bet pagalvojau, o gal yra kokių būdų giltinę padaryti sau malonia ir vaikų neliūdint. Na atradau :) Tad esmė vis tik požiūryje – žvelgti reikia giliau, už detalių..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook