Seminaro Įrašai
Tik Išmintis, Meilė ir Žinojimas
suteikia Tikrą Laisvę ir Įprasmina
gyvenimą – būtį.
Tik būdamas Išmintingas, būsi Tikrai,
o ne pasirinktinai mylintis, sėkmingas
ir įdomus sau bei kitiems.
Laisvas gali būti tik Žinantis!
Žinančiu niekas negali manipuliuoti.
Tik Laisvas viduje esti kūrybingas,
reiškia ir Sėkmingas!!!
Šis seminaras skirtas Žmogui, Žmogaus
atsiradimui – kilmei…
būčiai – gyvenimui…
mirčiai – išnykimui…
Turbūt to nereikėtų, jei į šiuos klausimus būtų atsakiusi šių laikų religija ar mokslas. Jei jų duodami atsakymai būtų pilnaverčiai, tai turbūt visi žinotų:
Kodėl vieni laimingi ir ištikimai lydimi sėkmės, o kiti “prakeikti”?
Kodėl vieni protingi, o kiti kvaili, net turėdami geresnį išsilavinimą ir intelektą… tad ar tikrai tai tikras išsilavinimas?!?!
Kodėl vieni turtingi, kiti skursta, net turėdami aukštesnį intelektą ir gabumus?
Kodėl vieni gražūs, o kiti “kreivi”, nors akivaizdžiai intelektualesni?!
Kodėl Dieviškas Jausmas Meilė visuomet poroje su kančia?!?!
Kodėl Dieviškoje tvarkoje tiek konfliktologijos?!
Kodėl mus supančioje visatoje ir gamtoje mes randame harmoniją ir pusiausvyrą, o žmogiškame pasaulyje tiek netiesos ir blogio?!?!
“Tegu pirmas meta akmeni tas kuris be nuodėmės”. Kodėl žmogus pasmerktas nuodėmingumui?!
Emocinės – estetinės – etinės empatijos svarba ir problematiškumas sambūvyje su Žmonėmis, Pasauliu ir Savimi.
Dar Buvo prašymas dalyviams atsinešti savo ”bėdas” – klausimus, provokacijas vaisingam ginčui vardan Tiesos. Tai seminaras truko net 4 val ir 57 min kol žmonės gavo atsakymus į savo aktualiausius klausimus!
Va čia tu ir SUŽINOSI, kad jokio fatalizmo nėra… kad visi minėti klausimai turi Šviesųjį atsakymą! Čia tu neišgirsi nieko banalaus ir šabloniško, nes ir kalbėtojas toks pat.
Seminaras vyko Kaune, liepos 3d., jis buvo filmuojamas ir visi įrašai dabar pasiekiami internetu IŠKART!
Seminaro įrašų kaina 130Lt 77Lt
Norint įsigyti įrašus, spausk šią nuorodą: www.gintaropokalbiai.lt/ismintis-meile-laisve-pirkimas
Gintaras
Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (
nu ir susinervijau… kaip tik siomis dienomis nebusiu Lt
Populiaru! Ką tu manai?
12
12
[ATSAKYTI]
Kae Reply:
Birželio 24th, 2011 at 13:59
velniava manes irgi!!!
taip norėjau dalyvaut. galbūt bent į sodyba pavyks.
kada organzuojat šitą malonumą?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
4
2
[ATSAKYTI]
nu pagaliau! būsiu. noriu tave gyvai pamatyt
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
11
[ATSAKYTI]
Sekiau Gintarą nuo pat puslapio susikūrimo pradžios, sudalyvavau pora seminarų.. O į šitą neisiu, nes jau viskas atsakyta. Dėkui Gintarai
Romu.
Populiaru! Ką tu manai?
14
10
[ATSAKYTI]
aa Reply:
Birželio 21st, 2011 at 18:37
neseku jo nuo pradziu, bet perziurejau visus video po kelis kartus ir karta buvau seminare. irasuose daug ko nepasako ka seminare priverciam pasakyt :DD
kad gyvenimas kardinaliai pasikeite tai faktas. dekui gintarai!
susitiksim kaune!
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
10
8
[ATSAKYTI]
O kada zadi surengti stovykla? Kazka minejai apie tai.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
6
[ATSAKYTI]
Alo Reply:
Birželio 21st, 2011 at 19:16
joa ginte kada stovykla!!!??
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
6
[ATSAKYTI]
gintaras Reply:
Birželio 21st, 2011 at 21:19
liepos pabaigoje…ant dienu paskelbsiu konkret..
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
7
[ATSAKYTI]
Mongolas Reply:
Birželio 26th, 2011 at 01:40
jo del stofkes tikrai idomu kas ten bus, turetu but geras dalykas, tikiuosi atvaziuos ir idegusiu uzpakaliuku
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
5
[ATSAKYTI]
tai, kaip suprantu, kalbėsi vėl apie VISKĄ nuo pradžių? Nors sakai, kad visad kalbi skirtingai, bet, mano nuomone, seminaruose jau šneki taip pat apie tą patį, pradedi kartotis. Nors aišku sveika pasikartoti tavo skelbiamus principus…
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
4
13
[ATSAKYTI]
gintaras Reply:
Birželio 21st, 2011 at 21:33
TIKAI NE.,IR I
TEMAS DAR KARTA PASIGILINK…
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
6
[ATSAKYTI]
Ateisiu,kažkodėl jaučiu tam poreikį.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
9
8
[ATSAKYTI]
lb noriu atvaryt, tikiuuosi spesiu grizti.
po paskutinio seminaro nerealiai viskas keitesi gyvenime.
aciu G!
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
9
7
[ATSAKYTI]
Man labai patinka tavo pokalbiai Gintarai ir visada ja stebiu,domiuos ir stengiuosi tai pritaikyti gyvenime ,ivairiuose situacijose ir visame kame. Ir beabejones tai padeda. Sirdingai aciu Gintarai ir zinoma butu smagu, kad daugiau butu besitobulinanciu zmoniu. Aciukas
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
9
[ATSAKYTI]
Simas Reply:
Birželio 21st, 2011 at 20:07
vien “blogio” nebuvimas mano pasaulėžiūroje jau atnešė nerealią ramybę ir pasitikėjimą pasauliu kad ir ką bedaryčiau.
Tikrai jėga Gintarai!
Populiaru! Ką tu manai?
13
7
[ATSAKYTI]
Gal bus žmonių, kurie su mašina važiuotų iš Panevėžio? Prisijungčiau ir aš, vis linksmiau būtų ;) mano e-paštas efkiukas@yahoo.com
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
7
[ATSAKYTI]
oho, net ir iš Šiauliuose!
geros temos
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
7
[ATSAKYTI]
Liūdna ir juokinga:) Gintarą persekioja minimum trys pakvaišę fanatikai, kurių gyvenimas toks apgailėtinas, kad jie jį švaisto rašydami piktus komentarus laimingiems žmonėms. Jei kam nepatinka, galima persijungti juk į Delfi ir ten rašyti savo stilium. Verčiau komentuotų tiktai registruoti vartotojai.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
15
3
[ATSAKYTI]
Esu dėkingas ir tau Gintarai, nes “užvedei” į pradžią, būk tuo tikras Gintarai, mano padėka nebetelpa jokiuose rėmuose, tiesiog tu turi žinoti, kad iš tavęs žinau, jog “Dievas savo vaikus veda tikrai trumpiausiu keliu.” Abejojančių tuo gretos retėja, dangus šviesėja, paprastu, bet ne prastu greičiu.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
9
3
[ATSAKYTI]
Kodėl vieni laimingi ir ištikimai lydimi sėkmės, o kiti “prakeikti”?
Ziurim ka turim. Bet pirmiausiai, kad suprastume kl reikia, pazvelgti gilyn i savo esme ir pradeti nuo tenais. Taigis, zvelgdamas is savo vidaus, jau galiu pastebeti , kad sekme ir nesekme yra tik proto traktuojama realybe. Kadangi protas nera tai kas esame mes, tai samoningai suprantu kad ir sios savokos nera visishkai teisingos, kadangi man jas padiktavo protas! Kadangi jos yra nuo proto, vadinasi ir laimes lydejimas, bei kancios egzistavimo savokos tera euforijos bei baimes sukelti padariniai. Realiai zmogus laimingas visada buna tarkim medituodamas, kadangi per tai nusimeto nuo saves visa nereikalinga balasta ir gali istiesu prisiliesti prie savo samones. Budamas samoningas, automatishkai visada esi laimingas.
Kodėl vieni protingi, o kiti kvaili, net turėdami geresnį išsilavinimą ir intelektą… tad ar tikrai tai tikras išsilavinimas?!?!
Klausimas turiniu ir forma panasus i pimaji. Skiriasi tik struktura. Velgi, cia panasiai kaip ir pirmam klausime, atsakymo reikia ieskoti, per ten, per kur ir atejo sitas klausimas! Visgi, kas yra protingas o kas yra kvailas? Universiteto profesorius su PHD diplomu dar nebutinai reiskia protingesni. Taip, galbut jo ziniu bagazas yra didesnis, bet tai nereiskia, kad toks zmogus bus samoningesnis ir pazines tikraja tiesa. daznai buna atvirksciai.
Kodėl vieni turtingi, kiti skursta, net turėdami aukštesnį intelektą ir gabumus?
Turtingas ir vargsas, kas tai? tai ta pati proto traktuojama realybe – kaip as atrodysiu pries pasauli! Realiai visi zinome, kad pinigai negali padaryti zmogaus laimingu, jie tik suteikia tam salygas. Todel, tie kas mato tik pinigus, daznai nemato tirosios esmes. Zinoma, jie suteiks mums daug malonumu, bet per tai ateis ir kancia. Nes nera taip, kad butu tik vasara, metu laikai keiciasi, todel reikia nesureiksmint siu dalyku, kaip esminiu. Pirmiausiai pasirupinkime tiesos suvokimu, o per tai ir laime ir sveikata ir turtingumas.
Kodėl vieni gražūs, o kiti “kreivi”, nors akivaizdžiai intelektualesni?!
Klausimas siek tiek deformuotas. Nesvarbu. Svarbu kaip as save matau ir suvokiu. Jei tas suvokimas eina is vidaus per kuna, kuri gali realiai ir fizishkai jausti, tada kreivu veidrodziu karalyste tau realiai niekada neegzistuos.
Kodėl Dieviškas Jausmas Meilė visuomet poroje su kančia?!?!
Meile ir kancia niekada nebus poroje! Jei tu esi meileje, tai tu niekada nebusi kancioje. Ir atvirksciai! Todel ir sakoma, kad viskas yra viena, viskas yra meile. Tiems, kas kankina save ir kitus, dar nera pilnai pazine, todel ir zaidzia mind game’us su savimi. Tai juoda tai balta:) Eikite gilyn i save, o per tai ir i amzina meile!
Kodėl Dieviškoje tvarkoje tiek konfliktologijos?!
Konfliktologija kyla dazniausiai mumyse. Kadangi, nesame pilnai dvasishkai subrende, todel tai pykstam tai atleidziam, tai verkiam tai juokiames. Konfliktas is esmes yra tik todel, kad mes pilnai nesuvokiam saves ir savo jausmu. Todel vienitelis patarimas dazniau medituoti, daryti kvepavimo pratimus, tam kad suvoktume pilnai save, o per tai, jau ir visus kitus Dieviskos tvarkos privalumus ir trukumus. einam toliau.
Kodėl mus supančioje visatoje ir gamtoje mes randame harmoniją ir pusiausvyrą, o žmogiškame pasaulyje tiek netiesos ir blogio?!?!
Labai paprastas ir lengvas klausimas. Tiesa, jis nera teisingas, jei mes paziuretume gilyn i visata, tai ten chaosu chaosai vyksta istisai. Supernovu sprogimai, galaktiku susidurimai, juodos skyles, gamtoje cunamiai, drebejimai, zmogiskame pasaulyje karai, konfliktai musu sieloje ir t.t. Garsus fizikas Krauss Lawrence labai graziai ir poetishkai pasake, kad mes visi esame kazkada tolimoje galktikoje sprogusios saules dulkes. Kitais zodziais tariant mes ir esame visata! Todel pati visata, per mus ir tegali patirti savo pacios susikurto zaidimo privalumus ir trukumus, kancia ir juoka, baime ir drasa, meile ir neapykanta, neismanyma ir dievishkaja palaima. mes esam visatos vaikai – mes esam visata!
Zodziu, kaip jau ir supratote, visi atsakymai mumyse. Smagu kad Gintaras juos kelia i pavirsiu. Linkiu buti kartu su atsakymu, arba patys bukite tais atsakymais!!:))
Populiaru! Ką tu manai?
13
10
[ATSAKYTI]
uku Reply:
Birželio 22nd, 2011 at 08:13
nemokami atsakymai disovai neteisingi, nes jau as zinau kad nera chaoso ir atsitiktinumu…
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
5
[ATSAKYTI]
filoletas Reply:
Birželio 22nd, 2011 at 09:51
Juliau rekomenduoju Jums pasiklusyti nors vieną Gintaro seminaro įrašą,kad pamatytum savo ”nemokami atsakymai” seklumą.Iki kelių kiekvienas gali įbristi, o ten Bedugnė.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
6
[ATSAKYTI]
Būsiu!
užvedei mane ant kelio gintarai, džiaugiuos kad susitikom
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
5
[ATSAKYTI]
Teko skaityti(persakaiciusi viska kas pas mus ir anglu klb. parasyta) Robina Sharma ir net dalyvauti susitikime, kai jis buvo atvykes i Vilniu, tai pasirode be galo paprastas zmogus, nors irgi is to versla darantis, kaip ir Gintaras,,, suprantu komentarus ir susizavejima tikriausiai labai jauno jaunimo, kurie zavisi p.Gintaru L…
Gerb..Gintarai, nesusprantu Jusu oragancijos cituoju jus”Kodėl Dieviškoje tvarkoje tiek konfliktologijos?!
Man susidare ispudis, kad jus jauciates svarbesniu uz pati dieva, kurio esme yra Meile, o is kitos puses- paprastumas ir nuolankumas, o jus(stebint jus “Pokalbiuose”
demonstruojate savo arogancija(ka isduoda isore: kalbejimas su prasegtu chalatu, tai sedint prie kamera ant vienu trusiku, pardon, as irgi prie isorini padoruma, ber as, kaip Moteris, netikiu jusu padorumu ir mintimis, kai jus negerbiate kitu…
Na bet cia mano asmeniniai pastebejimai, jaunimui visada reikia nauju dievu, kumiru, todel jie palieka savo tevu tikejimus ir bega i sektas, i baznycias, kurios isikure sporto salese, patvorese kur prapoguojamas devas vis nauju vardu…
To istorija mate, taigi neateisiu i jusu seminara, o toliau skaitysiu knygas, kaip ir jus, o is ten atsirinksiu tai, kas tinka man, o ne tai ka kategoriskai teigiate jus,
sekmes, tegul jusu veikla lydi nesavanaudiski ir kuklus darbai, kurie visada istorijoje islieka, as manau, kad to jus ir siekiate…
Margarita
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
12
7
[ATSAKYTI]
Kristina Reply:
Birželio 22nd, 2011 at 12:29
Sutinku su Margarita, kad kartais Gintaras pasirodo prieš kamera lyg negerbtų savo žiūrovų, bet ar tikrai tame esmė?
Jei jis dar nieko gero nepasakytų, tai tikrai būtų kažkokia parodija, bet šiuo atveju, žiūrint tik į tai kas sakoma ir atmetant visą kitą – tai labai atveria pasaulėžiūrą ir suvokimą apie save, pasaulį ir gyvenimą (bent jau man).
Stengiuosi žiūrėti į rezultatus, kuriuos man atneša kad ir ta pati knyga, seminarai ar kitokios kalbos. Kol kas nieko geresnio neradau…
Aišku, iš pradžių tikrai atrodė kas čia per klounas… bet po to, pradėjus klausyti, labai surezonavo tai, KAS PASAKYTA, o ne kaip.
Labai laukiu seminaro
Ačiū. su meile
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
10
4
[ATSAKYTI]
Teko skaityti(persakaiciusi viska kas pas mus ir anglu klb. parasyta) Robina Sharma ir net dalyvauti susitikime, kai jis buvo atvykes i Vilniu, tai pasirode be galo paprastas zmogus, nors irgi is to versla darantis, kaip ir p.Gintaras,,, suprantu komentarus ir susizavejima ,tikriausiai ,labai jauno jaunimo, kurie zavisi p.Gintaru L.
Gerb..Gintarai, tik nesusprantu Jusu oragancijos? cituoju jus: “Kodėl Dieviškoje tvarkoje tiek konfliktologijos?!
Man susidare ispūdis, kad jus jaučiates svarbesniu uz pati Dieva, kurio esme yra Meilė, o is kitos puses- paprastumas ir nuolankumas, o stebint jus “Pokalbiuose”
demonstruojate savo arogancija(ka isduoda isore: kalbejimas su arbatos puodeliu ir siurbciojant ja kaip kaimo diedas valgydamas barcius, ar prasegtu chalatu, tai sedint prie kamera ant vienu trusiku, pardon, as irgi prie” isorini padoruma”, bet as, kaip Moteris, netikiu jusu padorumu ir mintimis, kai jus negerbiate kitu…
Na bet cia mano asmeniniai pastebejimai, jaunimui visada reikia nauju dievu, kumiru, todel jie palieka savo tevu tikejimus ir bega i sektas, i baznycias, kurios isikure sporto salese, patvorese kur prapoguojamas dievas vis nauju vardu…
Parasiau todel, kad pas jus komemtaruose”ispiaustyti” neigiami komentarai…
To istorija mate, taigi neateisiu i jusu seminara, o toliau skaitysiu knygas, kaip ir jus, o is ten atsirinksiu tai, kas tinka man, o ne tai ka kategoriskai teigiate jus,
sekmes, tegul jusu veikla lydi nesavanaudiski ir kuklus darbai, kurie visada istorijoje islieka, as manau, kad to jus ir siekiate…
Ačiū vistiek kad sviečiate tamsuolius , (pagalvojau, o gal kam nors toks kalbėjimos stilius ir patinka?)
Margarita
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
8
[ATSAKYTI]
mantas Reply:
Liepos 3rd, 2011 at 13:29
Na as asmeniskai taip pat perskaiciau nemazai knygu ir perziurejau ir dalyvavau nemazai ivairiu seminaru, ir kuomet atsitiktinai radau Gintaro video, savo mastyma pradejau vertinti iki jo ir po jo:) yra labai svarbu kaip zmogus pateikia informacija, o Gintaras tai tikrai daro suprantamai, nenoriu cia kazko aukstinti, bet ir kaip yra. Savo seminaruose jis teige, kad jis dalinasi savo patirtimi, kas turi geresne tegul irgi dalinasi, klausysim ir jusu. Cia dauguma tie, manau kurie iesko tiesos kaip ir as pats ir ypac super Gintaro pasakymas, kad ziurime i visuma, o ne i detales. Tai tiek.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
1
[ATSAKYTI]
gintaras Reply:
Rugpjūčio 21st, 2011 at 11:15
…’“Kodėl Dieviškoje tvarkoje tiek konfliktologijos?!
”….o juk cia tik metafora….,toliau jau komedija…’
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
3
1
[ATSAKYTI]
Kažkokie keli jauni dėdės neturintys ramybės užsiiminėja tuo kas jiems nepatinka, dislaik’indami beveik visus komentarus :DDDDD
Apgailėtina:DDD
P.S. Dar ir šitą thumbs down :DDD
Populiaru! Ką tu manai?
21
4
[ATSAKYTI]
Tikslingas seminaras – ir nereikia jokių knygų, gerbiama Margarita. :) Tai pagal kiekvieno individualią spartą viskas vyksta. Iš esmės knygos visos tos pačios, tik rašymo stilius skiriasi. Nejaugi apie tai niekada nesusimąstei?.. Siūlyčiau gerbiama Margarita ir visų mylima Margarita kartą gyvenime perskaityti vieną, bet teisingą knygą ir tiesa atsivers kitoje – vieningoje ciklo fazėje. Nuolankiai ir nežemindamas su pagarba tai išsakau Margarita nuo savęs.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
6
[ATSAKYTI]
Margarita Reply:
Birželio 22nd, 2011 at 18:16
Nesupraskit, kad as ka nors puolu ar neigiu grb.Edgarai, esu isklausiusi visus Gintaro pokabius, kaip ir perskaiciusi ne vienair ne viena kalba panasiom temom knygu ir zinokit tikrai jos skiriasi viena nuo kitos(pvz, dzenbudistu pamastymai ir amerikeiciu psichologu knygo) Sakoma, kad knyga ateina i zmogaus gyvenima tokia, kurios jis tuo metu “vertas” arba kokios jam reikia(pagal rytieciu pamastymus knygos mums ateina i rankas tos kurios guli jau is praeitu gyvenimu musu dvasiniuose kloduose…)
Bet as nepamokslausiu, tegul tuo uzsiemineja p.Gintaras…Jis cia jusu Mesijas ir suprantu Jus jaunas ponaiti, ka yra zymiai
“patogiau” ir siuolaikiskiau” atsiverti logtopa arna notebook’a ir paklausyti Gintaro pokalbius…
Matot, beda dar yra ta, kad cia pasirenki, kad nori tiki nori ne, as manote, jaunasisi zmogau, truputi, nugyvenusi, kad skirciau, kas yra tikra, kas ne, o jusu reikalas “nurasyti visas knygas, nes jos visos vienodos” , ir geriau klausyti tai kas pateikiama suragatu,…
Sekmes pasilikime prie savo tikejimo, ok?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
9
7
[ATSAKYTI]
gintaras Reply:
Birželio 24th, 2011 at 17:17
\\esu isklausiusi visus Gintaro pokabius, kaip ir perskaiciusi ne vienair ne viena kalba panasiom temom knygu ir zinokit \\
klusitis ir girdeti dalikai skirtingi..,bet po metu seklos jau duos vaisiu…
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
10
4
[ATSAKYTI]
leon Reply:
Birželio 24th, 2011 at 18:37
Gryna tiesa. Klausau tavęs galbūt šiek tiek mažiau nei metus, tai pasaulėžiūros pokytis akivaizdus (ir jaučiu tikrai ne man vienam), bet tai tikrai ne per vieną dieną…
Ir keista, bet kiekvieną kartą išgirstu vis ką nors naujo!
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
2
super duper gintarel
lauk manes atvykstant. turesiu daug provokuojanciu klausimu kad net neatsilaikysi :))
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
2
[ATSAKYTI]
Taip, taip, taika ir meilė gerbiama Margarita.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
4
3
[ATSAKYTI]
Gintarai, o bus kokių ateities prognozių?
Kaip dėl visų tų sukrečiančių įvykių kur pasakojai kaune?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
1
[ATSAKYTI]
vincai priskaiciuok ir mane!
ateisiu gydyt mastymo :D
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
2
[ATSAKYTI]
butinai dalyvausiu seminare ir stovykloje. Gintarai tavo tiesa pakeite mano gyvenima, dave dideliu izvalgu ir suvokimu. Is savo patirties jau galiu pasakyti, kad tu kalbi apie tikra Tiesa.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
2
[ATSAKYTI]
Laukiu nesulaukiu!
o tai ampokėti už seminarą vietoje?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
4
2
[ATSAKYTI]
adminas Reply:
Birželio 25th, 2011 at 20:00
TAIP.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
2
2
[ATSAKYTI]
Seminaro kaina žmogui 120 Lt. Atėjus dviese po 90 Lt, atėjus tryse – po 80 Lt.
O jei ateisim ketuiese? tai po 70 Lt? O jei penkiese? 60? tai galim nueit tada 11žmonių ir už dyką būtų :D
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
8
1
[ATSAKYTI]
Selena Reply:
Birželio 26th, 2011 at 12:12
O Jus pats norite dirbti už dyką ir dar pats susimokėti už galimybę dirbti už dyką ?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
3
5
[ATSAKYTI]
Mongolas Reply:
Birželio 27th, 2011 at 11:57
jei ateisit 11 + suo ir namine papugele tai tikrai bus uzdyka, o jei dar visi 11 atvaziuosit su tanku kur Čiapajevas uz vairo tai Gintaras kogero dar visiems ir primokes uz tai kad atejot
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
1
[ATSAKYTI]
Nudziuginki, Gintarai, mane sakydamas, kad galesiu pamatyti seminaro video – niu negaliu atvykt, o noriu viska isgirst, isklausyt…Manau, nesu tokia vienintele ;)
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
10
2
[ATSAKYTI]
JAU RYT!!! laukiam laukiam kaip čia bus
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
2
2
[ATSAKYTI]
:) Kad manęs neblaškytų Gintaro keista apranga arba/ir išsinuoginimas aš tiesiog nuleidžių Explorerio langą ir tada ramiai klausausi jo kalbų :)
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
9
0
[ATSAKYTI]
Seminaras tai tikrai nerealus Gintarai, visą dieną su šypsena vaikštau, tiesiog ramu širdy.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
1
[ATSAKYTI]
Labai faina, kad yra tokių žmonių
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
1
[ATSAKYTI]
kokios būsenos!
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
2
1
[ATSAKYTI]
Nuolankumas rusiškai – “смирение”. Nemaišyk sąvokų. Čia – pastebėjimas… Sėkmės.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
1
0
[ATSAKYTI]
gintaras Reply:
Liepos 2nd, 2011 at 20:49
krotost//
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
1
1
[ATSAKYTI]
Gintarai, ar tiki pomirtiniu gyvenimu?
Ką siela veikia tarp reinkarnacijų?
Kalbėjai apie kažkokius biesoidus, tai ar yra pragaras ir rojus?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
1
1
[ATSAKYTI]
Jau buvo tas etapas, kad protas pasimetęs, nebežinau kaip gyvent-vien iliuzija viskas. Paskraidžiau taip savaitę kitą, paskui supratau, kad reikia įsižemint. Nes kitaip gali greit durnyne atsidurt….arba vienuolyne. Sudėtingiausia bent jau man ir yra-tikėti netikint. Tas iliuzinis pasaulis įtraukia vėl, nes jis labai jau viliojantis. Kaip išlaikyt tą harmoniją, kaip medžiui? Šakomis į dangų, šaknimis į žemę? Kaip praktiškai tai pritaikyti kasdienybėje? Nebedirbti, jei įmonės veikla neatitinka tavo principų? Nebegyventi su žmogum, kuris pasinėręs iki kaklo i iliuzorą ir žemas vibracijas? Nevesti vaiko į darželį, nes matai kad visa ugdymo ir švietimo sistema paremta debiliškų dogmų įdiegimu jaunai asmenybei?Ar likti tiesiog pasyviu stebėtoju, nesikišant kiek įmanoma? Kaip gyventi, kai šydas nukrinta?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
14
0
[ATSAKYTI]
Evaldas Reply:
Liepos 6th, 2011 at 23:23
Saule, tavo mintys privertė mane pagalvoti, kaip elgtis tokioje situacijoje kai žmogus keičiasi, o aplinka išlieka ta pati. Pirmiausia tai reikia didelės kantrybės ir nesiimti skubotų veiksmų. Tiesiog reikia laiko pabūti vienai nuo tos aplinkos, išeik kur nors pasėdėti į kiemą ant suoliuko ar į gamtą ir pagalvoti ką galėtum padaryti tokioje situacijoje kai tavo dėmesio nereikalauja darbas ar šeimos nariai. Jei aplinka neatitinka tavo naujo požiūrio ir isitikinimų tai gali keisti aplinką arba gali keisti save (požiūrį ir isitikinimus) arba abu. Darbą pakeisti imanoma, vaiko nevesti į darželį imanoma, pakeisti vyro požiūrį į gyvenimą taip pat imanoma. Tiesiog pirma reikia pakalbėti atvirai su vyru ir jam pasipasakoti ką išgyveni. Inešk į išorinį pasaulį tai kuo tu gyveni savo vidiniame pasaulyje. Pradėk gyventi tuo kuo tiki ir kas yra teisinga tavo manymu. Po truputi viskas pradės keistis tik nepamirsk KANTRYBĖS. Dažniau pabūk viena ir pasvajok, pagalvok apie savo pasaulį kokį norėtum jį matyti, ką norėtum pakeisti jame ir ateis mintys, kaip tai padaryti ir ką daryti. Čia jau prireiks drąsos peržengti per savo baimes bei senus isitikinimus. Po kiek laiko idėtos pastangos duos vaisių, igausi daugiau jėgų, pasitikėjimo savimi ir išminties.
Sėkmės
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
0
[ATSAKYTI]
Roberta Reply:
Liepos 20th, 2011 at 15:56
pritariu, man irgi sunku surasti harmonija. Tiksliau pasakius, sakos stiebiasi i dangu, bet saknys puva… per dideles demesys aukstesniems dalykams atima demesi is dirvozemio… Ir atvirksciai. Norisi vidurio arba dar geriau, abiems subjektams sugebeti skirti tiek demesio, kiek jam is tikruju vertetu…
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
0
[ATSAKYTI]
pasidalinkit kas įrašu iš seminaro
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
1
[ATSAKYTI]
šiaudinė baidyklė Reply:
Liepos 11th, 2011 at 16:23
Gintaras tikriausiai atostogauja, nėra įrašo, nėra komentarų.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
3
0
[ATSAKYTI]
Kiek beskaitau ar klausausi Gintaro, tai taip viskas aišku ir paprasta. Ir viskas manyje “sėdi” , bet taip giliai, kaip prabangus drabužis pakabintas giliai spintoje. Tik išgirdus komentarus supranti koks esi turtingas, bet kvailas, kad nesinaudoji tuo ką gero turi. Kai pasiklausai vėl atgyja noras gyventi, veikti, tikėti ir tikrai kad klausyti ir girdėti tai ne kiekvienam duota. Gintaro paskaitos tai raktas į savo lobių skrynią. Imk ir naudokis juo, jei nenori likti tuo kuo esi tai keiskis pats ir nelauk, kad po paskaitos tapsi milijonierium ar žvaigžde, bet suvok kas esi, ko tikiesi iš gyvenimo ir ką nori pasiekti. Kai suprasi ko nori ir išsiaiškinsi ką gali tai ir turėsi. Aš taip galvoju. Jei tu manai kitaip, tai dar nereiškia, kad kažkuris iš mudviejų klystame. Sėkmės , tau Gintarai. Pasakok ką turi pasakyti ir tegul kiekvienas suranda tame sau racionalų pažinimo grūdą.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
1
[ATSAKYTI]
Nusipirkau seminaro įraša,perklausiau karta,pasirodė kažkas nedakramtyto,bet kažkas užkabino taip ,kad nebegalėjau buti tokiu kokiu buvau,ir pasaulis nebebuvo tas pats.Po savaitės vėl perklausiau,ir įspudis buvo toks,kad klausausi pirmą kartą.Negalėjau atsistebėti kaip įmanoma pražiopsoti tiek informacijos. Bet įdomiausia ,kad klausantis trečią kartą vėl patyriau beveik tą pati nes ir tie patis teiginiai jau atsivėrė su nauja jėga!!
Gintras stėbėtinai įžvalgiai kalba apie proto persįinstaliavimus!
Nėra ligių !
Laitmanas,Čiopra,Tole atrodo kaip aikštingi pirmokai.
Visatos Kvintisencija!!!
Lenkiuosi!
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
5
1
[ATSAKYTI]
Gintarai, taves galima nekesti, keikti, koneveikti, myleti, garbinti, dziaugtis ir t.t., taciau neimanoma ignoruoti. Esu banali, taciau neabejinga. energijos, sviesos ir palaikymo tavo kelyje. Laukiu ziniu apie stovykla.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
4
1
[ATSAKYTI]
Tu geriausias(kol kas):).Labai aiskiai ir suprantamai kalbi,tai ka Tu duodi-man labai reikalinga,aciu Tau !
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
6
1
[ATSAKYTI]
ačiū Gintarai už šią informaciją.
Buvau seminare ir po to kelis kartus dar peržiūrėjau video, tai net nežinau kas su manimi darosi. Pasaulį matau visiškai kitomis spalvomis.Tai lyg būtų kažkokie akiniai nuimti… Kiaurai matau ir jaučiu visus žmones, visiškai kitaip matau aplinkinį pasaulį. Tiesiog kažkokia vidinė ramybė, kuri nepranyksta, nes suvokiu, kaip surėdytas visas šitas pasaulis.
Dar kartą ačiū!
Meilės tau.
Erika
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
7
1
[ATSAKYTI]
toks idomus dalykas gaunasi.. kaip pirma klausiau seminara \”viskas nuo pradziu\” tai ziausriai nuobodulys eme kaip kalbedavai apie ta pradzia.. atrodydavo taip neidomu.. galvodavau nu sudu sudas kad jis tiek sneka apie ta pradzia.. galvoju taigi pakalbejai ten 30 min maxsimum ir viskas o toliau apie kazka idomiau pvz santykius, meditacines technikas, demonus visokius poltergeistus, lervas ir t.t. va cia tai idomumas bent.. o ten atrodydavo taip viskas be rysio.. bet dabar vilniu ta perklausiau jau biski maziau nuobodulys eme o dabar ta kur Kaune perklausiau tai is vis nuobodylys nebejime.. net idomu pasidare.. taip ziuriu ir galvoju blemba galetu biski daugiau apie ta pradzia pakalbet.. taip po truputi isizejau po biski isiklausiau ir pradejo daeit kad cia taigi ir yra visas tas idomumas ir esme o visa kita tik priedai visokios atributikos, salutiniai produktai ir t.t.. tai dabar toks bairis gavosi kad net tokiu minciu kilo vel perklausyt ta seminara kur \”viskas nuo pradziu\” :)) nes kuo daugiau klausai apie ta pradzia tuo daugiau matai kad ten prasmes, o pirma kart kai klausiau viso seminaro metu galvojau kada jis ten baigs sneket apie ta savo pradzia ir prades ka nors normaliai pasakot… dabar paklausius toks pamastymnas iskilo o kaip pvz su gyvunais , augalais ir t.t. ar jiems tas pats buna kaip zmogui jie ir turi praeit per tuos tankejimu skaidrejimu sluoksnius kol vel grizta i ten pat is kur isejo?
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
2
0
[ATSAKYTI]
Super seminaras. Įrašus perklausiau kelis kartus ir kiekvieną kart klausydamas atrandi kažką naujo, kiek beklausytum. Žinios aukščiausio lygio. Ir pritariu kažkurio komentatoriaus nuomonei, kad priėjimą reikėtų padaryt tik registruotiems nariams, t.y. tiems, kam ištikrųjų reikia šių žinių. O tai landžioja visokie balvonai ir šiukšlina čia.
Pažymėk Patinka ar Nepatinka?
2
1
[ATSAKYTI]