Kodėl aš negaliu eiti nė pas vieną psichologą?

Visą informaciją apie konsultacijas yra čia. Čia išmokysiu tave tapti psichologu SAU, kad galėtum išspręsti ne tik didžiausią šiandienos problemą, bet vis VISAS, VISĄ savo likusį gyvenimą:  konsultacijos čia>>


Video apie tai, kodėl negaliu eiti nė pas vieną psichologą… apie tai, kaip ir kodėl ŽODŽIU išgydau žmonių ligas (fizines, psichines, emocines)…:


Visa informacija apie konsultacijas: www.gintaropokalbiai.lt/konsultacijos/.

Komentarų: 18

  • Temidė rašo:

    Visų pirma, psichologai neturi ir negali patarinėti. Jie turi tik padėti žmogui pačiam priimti sprendimą. Jie turi išmokyti žmogų prisiimti atsakomybę už savo gyvenimą pačiam.
    Bet realiai aš pati nusivyliai psichologės darbu. Pati buvau apsilankiusi pas porą psichologių. Viena išvis keistai dirbo, galiausiai pati nutraukiau konsultacijas su ja, nes pasijutau tik gaištanti savo laiką. Pas kitą lankiausi, tai visai maloniai pabendravom. Aš jai kažką papasakojau, tada ji man. Bet tą bendravimą labiau pavadinčiau kaip kolegių bendravimą, o ne psichologės ir klientės. Tai realiai man nė viena nepadėjo. Na, antroji dar buvo davusi patarimą giliai pakvėpuoti, jeigu susijaudinu. Nors tas irgi savaime aišku. O ta pirmoji, tai patarinėjo daryti tai, ką aš ir pati galėčiau sugalvoti daryti. Namų darbus norėjo uždavinėt. Žodžiu, nė viena negalėjo niekuo padėti.
    Tad galiausiai man teko suprasti, kad tik aš pati sau galiu padėti, kad mano gyvenimas yra mano rankose ir man niekas nepadės. Arba galbūt man net ir nereikia pagalbos, manau, antroji psichologė būtent taip ir galvojo. Pirmoji, kai pasakiau, kad daugiau neisiu pas ją, tai pasakė, kad rimtų problemų turiu, nors jos testai rodė, kad viskas normos ribose. :D
    Aišku, negaliu iš 2 psichologių daryti išvadų apie visus psichologus. Bet pati kažkaip jau nenoriu būti psichologe. :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Gintariukai, nereikia nuvertinti aukstojo mokslo ir sakyti, kad vien tik patirtis grudina ir moko zmogu. Dabar grynai pakalbejot is savo asmeninio gyvenimo poziciju. Ta visa teorija, sudeta i knygas ir pan, per ilgus amzius atsirado is empirinio patyrimo, is stebejimo is eksperimentu. Ne visi autoriai sedejo prie zvakes ir rase kas sove i galva : ) Visur turi buti pusiausvyra. Kaip neuztenka vien teoriniu ziniu, taip neuztenka vien tik patirties ir to ka duoda pats gyvenimas. Jeigu kaimietis neislenda is savo kaimo ar mestietis is savo buto, tai ko ji ismokys gyvenimas? Psichologai nuolat bendrauja su zmonem ir butent tai jau yra reiksminga patirtis.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Papasakokit kokia astraline patirti turejot, ka matet, ka jautet ir ka konkreciai jums tai dave. Ar vien tik pas kaimynus vaikstot ir tikrinat ka stalciuose turi? ;D Speju, kad ne : )

    Jeigu pasiimsi gyvuna is prieglaudos ar jis bus “su…as”*, tik todel, kad uz ji nieko nemokejai ?
    Cha cha cha :) kaip visada linksmai… nu jo be danties isgyvensi simta metu, bet idomu kam labai be dantu busi reikalingas, kaip ziures i tave antra puse ir koki darba dirbsi… pusiausvyra pusiausvyra!…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 4

    [ATSAKYTI]

  • Vytautas rašo:

    As viska matau, as viska zinau. Vieni supranta, ka kalbi tu, kiti supranta tik tai, ka kalba psichologas, yra tokiu, kuriems reikia butent psichologo pagalbos, kartais zmogus tiek nusigrybauja, atsiduria ant tokios bedugnes krasto, kad atejes pas tave ir gaves patarima jis gali paprasciausiai iseit is proto. O psichologu tikrai buna visokiu, tikrai yra tokiu, kurie dirba ne todel, kad ju tevai norejo sunaus daktaro, ar kad jis ar ji norejo but protingesniu uz kitus, o is pasaukimo. As tikiu, kad tu duodi daug zmonem, bet nemanau, kad visi kiti metodai yra sudas. Ar zmogus pas tave ateis, ar pas psichologa, rezultatas bus tas pats. Jis nepasiims daugiau nei gali pasiimt. Svarbiausia yra, kad zmogus suvoktu, kas jis, ismoktu priimt sprendimus, eitu savo keliu, kad eidamas juo nesiblaskytu, cia yra visu mokytoju misija ir tikslas, sustiprint zmogu, ji pagerint, pastatyt ant begiu. Budamas pirmam kurse pats buvau nuejes pas psichologa pasikalbet, taip sutapo, kad pries pora savaiciu buvau kalbejes su astrologe (taip pat pirma karta)… Palyginus su astrologe man pokalbis su psichologu buvo tarsi bendravimas su 10ies metu vaiku, pokalbis, kuris niekur nevede… Bet galbut taip buvo del to, kad pirma susitikau su astrologe, kuri man tiesiog viska sudeliojo i savo vietas?… O jeigu butu buve atvirksciai? Zmogus pasiima tik tiek, kiek jis nori ir gali pasiimt. Siandien as gailiuosi, kad isklausiau ta nors ir labai abstrakcia astrologes prognoze, jos patarimus, kad skaiciau knygeles, kurias ji rekomendavo ir t.t…. Zinojimas yra ne tik pagalba, issivadavimas, impulsas ar pan… Zinojimas yra atsakomybe, kuri kartais slegia ar net gniuzdo. Ir jeigu kazkas po tavo seminaru, praregi, skrajoja padebesiais, nori mest mokslus, darba, pradet viska is pradziu ir pan… tai yra gerai, bet… Tu negali buti garantuotas, kas su tuo zmogumi bus po 10 metu, gal jis taps nuostabiu tevu ar mama, gal kelrodziu minioms, gal vienuoliu, gal tiesiog laimingu troleibuso vairuotoju, o gal jis ar ji pasikars…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Nijolė Reply:

    na, žmogau, net nebandyk pasikarti… supratau Tave…… galiu papasakot daug../

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Vytautas rašo:

    saunu, kad stengiesi neimti pinigu ir randi laiko visiems, kurie iesko pagalbos ar patarimo, tai yra be galo svarbu. Visa, kas vertinga mes gaunam btikrai ne uz pinigus.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evelina rašo:

    Vytautai, turi sauniu minciu, bet Gintaras nera atsakingas uz kitu zmoniu poelgius ir tolimesni likima. Kaip ir pats sakei, kiekvienas pasiims tiek, kiek jis nori ir gali pasiimti atitinkamai pagal savo samoningumo lygi, pagal tai, kiek jo dvasia pasiruosusi augti.

    Nezinojimas nuo atsakomybes neatleidzia ;)

    Ir dar, nesvarbu kuo zmogus taps, tai bus JO kelias, JO pasirinkimas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Vytautas rašo:

    Kad visiskai neatsakingas uz tolesni pas ji atejusiu zmoniu likima, as nesutinku. Bet cia yra tik Gintaro reikalas. Jeigu jis daro, reiskia daro geriausiai, kaip moka ir gali. Nemanau, kad pats kada nors sugebeciau vest zmones, juos mokyt, jiems padet ir pan., todel nekritikuoju. Parasiau savo mintis is to, ka pats ismasciau is to kuklaus nugyvento gabaliuko. Manau, kad kiekvienas toks mokytojas ne tik padeda nukreipia, duoda, bet ir pats gauna. Jis kaip akumuliatorius, kuris uzveda varikli. Variklis suka generatoriu, o tas krauna akumuliatoriu… ar pan. :) Cia galima daug primakaluot, bet nemanau, kad nieks uz nieka neatsakingas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • ged rašo:

    Visos sitos snekos yra tuscios.
    I stai kodel: nera visapusisko modelio ir nebus niekada pakol netapsime Dievu. Visi modeliai, Kristaus, Budos, Krishnos nera visapusiski ir negali jais buti. Ir ju nebus niekada. Jie gali tapti visapusiskais tik tada, kai tapsime Dievu, bet tada ju mums jau nebereikes. Tai skamba kaip dzen koanas ir is tiesu taip yra. Apsiraminkite.
    Gintaras didis Mokytojas, bet nepriimkite jo kaip Dievo. Jis ne Dievas, jis tik Mokytojas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    Pirmas sakinys tavo liux.

    Vat tas ‘tapimas’ yra klaidingos pasaulėžiūros gaminys. Nei mes tapsime Dievais nei ką, visų pirma dėl to, kad niekas nežino kas tas Dievas yra, muahahaha, o visų antra akis akies niekad nepamatys.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evutė rašo:

    Teisybė čia, bet su daug kuo – ir su gydytojais, ir su mokytojais ir net su treneriais taip būna. Užjaučiu aš tuos žmones, kurie savo pingus vėjais paleido, bet visada geriausia ieškotis psichologo per pažįstamus, arba bent kad kuo daugiau gerų atsiliepimų apie juos būtų.

    Be to, ne visiems, kas eina pas psichologą, jo reikia. Kai kuriems ir reikia būtent visokių užkerėjimų, kortų būrimų ir pan. Nes psichologas gali padėti tik tiems, kurie to nori, o dažnai pas juos ateina su nuostata “imk ir sutaisyk mane”. Arba kartais reikia tiesiog išgirsti ką seniai žinojai iš autoritetingo žmogaus lūpų. Nesakau, kad dėl to verta eiti pas psichologą, bet taip būna. Arba kartais žmogui reikia tiesiog motyvacijos, kaip ir sakė Gintaras. Kai kurie abonementą į sporto klubą perka tam, kad paskui jį netingėtų lankyt. O apskritai tai Lietuvoj ruošia prastai psichologus beveik visi skundžiasi, kas įstoja.

    Bet šiaip, psichologai žmonėms reikalingi. Pavyzdžiui, jei turi kokią fobiją arba nevaldai agresijos. Ir pats mokslas yra naudingas, nes iš esmės kai mokaisi iš knygų tai mokaisi daug kartų naudotus ir pertikrintus metodus, kitaip tariant, remiesi labai daug žmonių patirtim. (tą jau pasakė Evelina :D)

    Apskritai tai ne visiems tas dvasingumas reikalingas. Čia vėl, nereikia ignoruot laimingų skeptikų, kurie netiki antgamtiniais reiškinais. Tiesiog ne visiems tai reikalinga.

    O kas dėl žmonių, kurie nenori mokėt, tai jeigu apsisprendėt nebandyti pritraukti masių, tai tokių žmonių bus tikrai daug. Nes visur ir visada būna tokių, kuriems net kai nemokamai ką darai, jie dar randa kuo pasiskųst. Tiesiog jums nieko kito nelieka kaip tik pasakyt, kad tai yra jūsų produktas, o jei kažkam netinka tai gali eit ir susirast kur nors geriau. Tikrai čia tas įkalbinėjimas ir beldimasis į sveiką protą nieko nepakeis. Paprasčiausiai jie tokie yra ir neverta dėl jų švaistyti energijos.

    Aš tai manau, kad jums trūksta dėkingumo, kaip ir kiekvienam žmogui, kuris daro kažką už dyką arba net ne už dyką, bet iš širdies. To atgalinio ryšio, kad visa tai kažkam naudinga ir padeda. Tai va, žinokit, aš tai esu labai dėkinga, kad jūs šitą blogą kuriat ir manau, kad nemažai žmonių juo padėjot. Nors ir neturit didelės minios lankytojų, bet juk tai ir nėra jūsų tikslas, o tie, kurie jūsų klauso, neabejoju, jus labai vertina. O dėl visų tų, kuriems per daug mokėt ar kažką, nedeginkit energijos.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • ginte rašo:

    CIA TAI super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) GERAS!!!!!!!!!!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • :) rašo:

    Žmogaus tikrąjį veidą įžvelgti lengviau tada, kai jis būna gerokai pavargęs, arba kai jam kažkas pabosta. Tai štai, žiūrėjau visus įrašus, norėdama pažinti, įsitikinti ir būtent šiame supratau, kas yra kas. O dėl psichologų tai taip neatsakingai leptelta, kad žiauru. Nepaslaptis kad psichologais tampa ir tie, kuriems patiems kažkada reikėjo ar reikia pagalbos. Kaip galima teigti, kad būtent psichologai nieko nepatyrę, neišgyvenę. Tiesiog ne visi teisingai pasirenka profesiją, ne tuo keliu nueina ir luošina žmones. Tas pats tinka ir mokytojams ir dvasininkams, neturintiems pašaukimo, mąstančio matymo, empatijos ir pan

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Aladinas rašo:

    man isvis astralines projekcijos atrodo kertinis dalykas kuris visiskai keicia zmoniu suvokima, bet kazkodel tai pakolkas islieka paslaptim platesnems auditorijoms. tu apie tai kalbi taip lyg tai butu labai paprasta, padaryk koki real shou ilysk i tv irodyk tai visiems. padarysi daug daugiau nei kalbedamas su keliais zmonemis atskirai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Someone rašo:

    cia ne i tema, bet sakei kad padarysi video apie osho.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evute rašo:

    neseniai buvau psichologo vedamoj paskaitoj, tai daug naudingos informacijos sužinojau, ir praktiškai visi klausę sakė, kad išsprendė savo problemas. Labai daug kas priklauso ir nuo psichologo.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Rytis rašo:

    Apie ekstrasensus: http://youtu.be/xATPGUHj-j4

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • mindaugas rašo:

    Man visai patinka kaip verda katiliukas pas sita zmogu, ir labai idemiai klausau jo pasisakymu, bet man kyla toks klausimas ar labai cia gerai Gintaras daro, kad drapsto purvais kitus pasisakinetojus ir nori pasirodyti teisus zemindamas kitus????
    Jei zmogus nors kazkiek protauja jis pats atskirs kas teisus kas nea. Sutinku su Jusu nuomone apie tuos kai kuriuos sharlatanus, bet dievas jiems bus teisejas as taip manau.
    Gintaro mintys jegaaaaaaa!!!!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook