Apie SAVIŽUDYBĘ ir kas nutinka savižudžiui po mirties?

Šį kartą apie savižudybę. Jei kyla tokios mintys, būtinai peržiūrėk šį video… jei savižudžiui parodytum kas jo laukia po mirties… nė vieno nepriverstum nusižudyti…!

Visos problemos yra išsprendžiamos! Jei nesugebi pats, atvažiuok pas mane. Viską iš tavęs iškratysiu taip, kad tau nė minties nebekils apie savižudybę… www.gintaropokalbiai.lt/konsultacijos/



Pats tavo gyvenimo pagrindas – tavo pasaulėžiūra. Transformacija vyksta tik gavus žinias, kaip viskas buvo nuo pradžios! Tam paruošti seminaro įrašai:

  • Tik Išmintis, Meilė ir Žinojimas suteikia Tikrą Laisvę ir Įprasmina gyvenimą – būtį.
  • Tik būdamas Išmintingas, būsi Tikrai, o ne pasirinktinai mylintis, sėkmingas ir įdomus sau bei kitiems.
  • Laisvas gali būti tik Žinantis! Žinančiu niekas negali manipuliuoti.
  • Tik Laisvas viduje esti kūrybingas, reiškia ir Sėkmingas!!!
  • Šis seminaras skirtas Žmogui, Žmogaus atsiradimui – kilmei… būčiai – gyvenimui… mirčiai – išnykimui…

www.gintaropokalbiai.lt/2011/06/seminaras/


Komentarų: 53

  • Rasa rašo:

    Kaip veikia malda nusižudžiusius, staiga mirusius, žuvusius avarijoje?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    DAZNAI JI TIESIOG JU NEPASIEKIA.Iszivaizduok kad kas is artimuju atsidure antarktidoje ..,marse..,ar tegu uz puse kilomerto po zeme..

    bet kolektyvine atip..,gali padeti istrukti i geresni ligi..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Rytis rašo:

    Tu Gintarai rodos gerai susipažinęs su pragaru, nes matomai pats truputį velniukštis :)
    O kaip yra su rojumi? Kokią vietą rojuje užima Jėzus?
    Kažkodėl žmonės sugretina rojų ir Jėzų, aš pats tokios patirties neturiu, tad nežinau, o tikėti kažkaip nesigauna.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    Nelabai jau gudrus tavo klausimelis,bet…!Su pragaru tikrai gerai susipazines,bet tam nebutina buti velniuksciu,kaip kaleimo priziuretojuj ar advokatui ,nebutina buti kaliniu,kad ten pakliuti.
    Su Jezum galima padaryti tik tokia asociatyva,kas seka jo mokymu,tas paklius i roju.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Rytis Reply:

    Jėzaus mokymas su bažnyčios mokymu tikriausiai stipriai skiriasi: http://evang.ru/

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    nerimantas Reply:

    Gintai cia tik klausimas o jis gudrus ar ne tai tik tavo poziuris,cia tau ateiciai nors klausiau ir ne as:)))

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • nam rašo:

    taigi sake, kad pries mirti turi zinoti savo kelia, o jei dar nesuzinojei ir miriai tai nepades nieks, turiu omeni uzbrandita kelia ten dvasini, gal ten myli kazka gal siaip kazka suvokes, is seniau, tai gal pomirtinis lygis nebus toks baisus

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • nobelis rašo:

    Gintaras geras velnias :) :D

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Rūta rašo:

    Ok, pagalvoji apie savižudybę, sužinai, kad pragare daug blogiau negu čia. Tuomet kaip, švelniai pasakius, pasakyt tiems visiems demonams, kad atsiknistų, kaip su jais ,,susitarti”?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    mikis Reply:

    Mažiau galvok.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    Jeigu jau taip pagalvojai-puse darbo padaryta.Su demonais niekada nereikia tartis ir niekada su jais nieko nesutarsi.Demonams draugai nereikalingi tik vykdytojai ir pramoginiai kvailiai.Taigi juos reikia varyti lauk-ryztingai ir absoliuciai ultymatyviai.Jei tu nebeskleisi is saves suicidiniu nuotaiku ,jiems paprasciausiai nebus ka su tavim veikti…….Jie irgi pavaldus ekonomijos desniui.Ir kaip zemiau teisingai parasyta-maziau galvok!!!

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 8 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • bronius rašo:

    Dievas yra sadistas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • nam rašo:

    zmogus turetu pradet galvoti, nuo to kad Dievo nera, o paskui suprates, pamatys ir ji net neverta kalbet apie Dieva isvis kai kuriem nes jie susipainioja

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Vardenis rašo:

    Gintarai, iškilo pora klausimų žiūrint video. Pačio pabaigoj minėjai, kad tie vadinami demonai, velniai sėdi toje potencialioje savižudžių giminėj tol kol ją suėda, o koks tikslas jiems “suėsti” tą giminę? ar išvis velnių giminei svarbiausias tikslas yra “suėsti” žmoniją, o kai “suės” ką tada jie veiks? Ir dar vienas klausimas, ar demonams, velniams ne geriau būtų pašalinti (ar galbūt trikdyti veiklą ar dar kaip nors) štai tokius būtent žmones kaip tu, Gintarai, kurie praneša ir perspėja žmones kaip išvengti santykio su tais vadinamais demonais (juk demonams nenaudinga, kad žmonės nebe tampa jų emisarais kaip minėjai)? Ar tiesiog tie demonai turi per mažai jėgų tiems, kurie yra dvasiškai pažengę?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Hell Reply:

    Leisiu sau atsakyt:
    Manau, kad tiems demonams yra daug paprasčiau ėst tą giminę, kurioje yra skylių (jau pralaužti ledai). O dvasiškai stiprus gali pats suėst tuos demonus (prisiminkim patarlę: tai kas tavęs nenugali, padaro tave stipresniu- o kaip padaro stipresniu- paprastai tu persiemi energiją iš to kas bandė tave nugalėt, ir visai nesvarbu, kad tai demonas, nes kaip jis iš tavęs gali iššaukt žemas vibracijas- taip tu gali iš jo išpešt sau naudingas) prisiminkim jog demonas- tai kažkada buvęs žmogus ar angelas- o jei tu pažvelgi į jį ir supranti kas jis buvo- jis trumpam pakeičia savo pavidalą į šviesų (ar prisimenat filmą skambutis- šalia šulinio sėdinčią bjaurią demonišką mergaitę- ir kaip ji nušvinta ir trumpam tampa žmogumi, kai kažkas pamato jos praeity) Kiekvienas dvasiškai išprusęs žino jog namuose kuriuose vaidenasi, reikia sužinoti, kas ten įvyko sužinoti praetį, sužinot, ko besivaidenančios sielos trokšta, pabandyt tai duot ir viskas susitvarkys.

    O šiaip tai norėčiau iš Gintaro daugiau panašių video sulaukt, nes visai įdomu ir praplečia akiratį

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    mikis Reply:

    Aš tai nesuprantu kokia prasmė iš tokių filosofavimų.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 5

    [ATSAKYTI]

    geras Reply:

    akivaizdu, kad dar anksti suprasti ir viešai dėl to guostis ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 7 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    O kokia nauda blakems erkems,virusams ir bakterijoms suesti individus ?Kaip manai ,ar jie masto visatinemis egzistencinemis temomis?Net tarp zmoniu pilna tokio lygio parazitu,kurie del savo primityvaus egoizmo suestu ir zmonija ir gamta,kad galetu…..O del kovu su demonais ,senai zinomos temos.Turejes ju ir as….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • XS rašo:

    Velnius reikia taipat pamilt nes jie nuo dievo

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Virgis rašo:

    O kaip yra, Gintarai, su tuo vaidenimusi? kodėl vaidenasi kai kuriuose namuose? Kaip sužinot kodel tai vyksta? ka reik daryt kad tai liautusi?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    Taip,tai daznai atsitinka ,kad nerami siela vele blaskosi tose vietose,namuose prie kuriu buvo krastutinai prisirisusi arba ten,kur zuvo.Buna ir kitu reiskiniu.Pvz.poltergeistas ir dar kai kas ….Isvarymui yra specialus ritualai ,tame tarpe,misios .pakaktu gal ir namu pasventinimo,bet taip ta vargse siela tik isvarysi kitur,taip ir nesuteikes jai galimybes kilti aukstyn….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Giedre rašo:

    o patekusios i tuos baisiuosius pragarus, sielos turi galimybe istrukti???

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    taip.Turi ir istrunka su labai ivairia tvarka ir grafikais,bet savizudziu sielos cia paciam blogiausiam kontekste .Grafikai ir tvarkos praktiskai nenuspejamos.Seip kalba apie tai labai ilga…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Giedre Reply:

    noretusi daugiau suzinoti apie visa tai, ne tik pragarus, bet ir roju, su visomis butybemis, demonais, angelais ir t.t- is kur tai, kam tai ir t.t…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Rytis rašo:

    Jeigu yra pragaras, vadinasi turi būti ir rojus :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Juozas rašo:

    Per video sužinojom, kad yra demonai kurie minta ta energija.

    Klausimas Gintarui: kaip “nuvaikyti” tuos demonus?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    gintaras Reply:

    Pirmoj eilej reikia ju neprisikviesti,bet jei jau taip ivyko,tai kaip minimum ,nustok juos sert savo emocionaliu negatyvizmu.Seip turi ultimatyviai deklaruoti savo valia ,kad nutraukti su jais betkokius rysius.Cia daug niuansu-gilios dziungles.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Petras rašo:

    gintarai, gal teiksies bent į 1 klausimą atsakyti?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Maria rašo:

    Nesu niekada pagalvojus apie savižudybę. Manau, tai kvaila. Kita vertus, vertinimai tokie irgi kvaili. Jei žmogus tamsoje, jei dvasiškai aklas.. Tai jam ir depresija, ir savižudybė, ir vagystė, ir melas, t.t. viskas “kibs” ir atrodys normalu, sava….

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

    to maria Reply:

    tu pati dar kvaila kaip ir tavo vertinimas..
    sy gyvenima gal ant pagalveles uzaugai, kad tokie drasus vertinimai. blogos patirties nebuna, buna tik butinoji patirtis. zmogus gal turejo daeiti iki tokio momento kai dingsta noras gyventi, kad gautu spyri i sikna ir pradetu kitaip mastyti? nemanai? ar pas tave visi vertinimai tik is tavo bokstelio?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 9 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • artistas rašo:

    Romos egzorcistas neigia reinkarnaciją: http://www.delfi.lt/news/daily/world/kataliku-baznycios-egzorcistas-hpoteris-ir-joga-blogis.d?id=52175921

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Maria rašo:

    Palinkeciau as tau savosios “pagalveles”, gal tada pabendrautume, as siapus – tu anapus. Is tavo komentaru matyt, kad pats pretenduoji i kvailiu karaliaus titula. Tai sekmes, prabalsuosiu butinai. Beje, as turiu “talenta” ant tokiu kaip tu. Tas irgi vyksta neatsitiktinai :) Tad pagarba tamstai.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 3

    [ATSAKYTI]

  • gintaras rašo:

    Cia praktiskai viskas pakartota,ka esu kalbejes as zymiai anksciau.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evute rašo:

    Gintarai, jus turbut ir pats nesuprantat kaip dali visko, ka sakot, galima pritaikyti ateistams. Kad ir sitam video daug ko ateistui nepasakysi, bet va jei zmogus pripazista pomirtinio gyvenimo galimybe (o 99 is smto tikrai ja pripazista, kad ir nera nei tikintys, nei paranormaliais reiskiniais besidomintys, nei apie tai is viso galvojantys), tai tokiam zmogui galima pasakyti, kad jis dabar gali atsiraukti nuo savo problemu bent kazkiek, o kas jam garantuos, kad jis nuo to, kas jo laukia, pasitruks po mirties? Ka jus ir saket ir tai, manau, paskatintu daugeli zmoniu susimastyti ateistai jie ar ne.

    Bet as turiu klausima, gal greiciau prasima patarmo pusiau i ta pacia tema. Jus man esat patares nueit i baznycia ir uzsakyt misias ir kiek ziuriu situos video, kai kuriais atevjais tai labai i nauda, bet. As esu visikai nereliginga, tesiog anti-religinga. Nuo vaikystes man religija gryna absurdas ir nelogika, pagalvokit, baznycia surenka sitiek pinigu, kuriu niekas nezino, kur jie panaudoja, nemoka jokiu mokesciu. Religija yra daugybes karu ir nesantaikos priezastis, jie negali tiesiog tiketi i savo religija ir leisti kitam tiketi savo. Krkscionibe skatina negatyvu mastyma, jog visada esi kaltas pries dieva, ji neiesko iseiciu, o blogiausia jos vieta yra logika. As tiesiog negaliu klausyt kaip kalba dauguma krikscioniu, ju teiginiu logine seka kazkoks kosmaras. Jie nesvarsto, nediskutuoja, nemasto, zinot, ka man viena karta pasake vienas musulmonas? “As nebusiu vegetaras, nes jei vegetarizmas butu geras dalykas dievas butu apie tai kalbejes”. As tiesiog negaliu sustaikyti su tokiu mastymu.

    Ir tikrai buvau nuejus i baznycia, i misias ir jauciausi durnai, nes as nesuprantu kodel reikia stois kada reikia stotis ir sestis kada reikia sestis. Man pati maldos forma yra nepriimtina “dieve, prasau, padaryk mano gyvenima gera ir grazu”, asvisada sakau”mano gyvenimas YRA geras irgrazus” ar pan., bet gerai, sitai darau savo mintyse ir niekas to nekontroliuoja, bet paskui gaunasi, kad kunigas man trukdo, kai reikia kazka daryt butent tuo metu butent tada ir bala zino del ko.

    As sutinku, kad kai daug zmoniu meldziasi uz kazka tai yra daug efektyviau, bet man sunku eiti i baznycia su visais. ir cia kyla labai svarbus klausimas, is kur man zinot, kad kunigas yra atsidaves tam, ka daro? jus man saket, kad reiketu melstis butent taip, nes man vienai bus per daug, bet as negarantuoju uz visu kunigu nuosirduma. ir sutinku ir jauciu, kad baznycia yra ismelsta vieta, bet as joje gerai jauciuosi nebent ne misiose, kai bunu viena, bet tada vel lieka rizika, kad zmoniu, uz kuriuos meldziuosi velniai, kaip jus sakot, prisikabins prie manes, nes as meldziuosi viena, ar ne taip?

    Taigi, mano klausimas butu ar yra koks nors kitas budas melstis grupeje zmoniu uz ka nors kita, bet ne per misias? Ar man ten geriau eit kol priprasiu, nes tai mano klaida, kad as ten neinu?

    ir zinau, kad sitas komentaras sulauks daug nyksciu zemyn uz ta sneka apie baznycia, bet zinokit as jos nenoriu izeist ar izeist tikinciu religingu zmoniu, ir is karto visu atsiprasau, bet tesiog taip jauciuosi del religijos ir manau, kad religija toli grazu nera dvasingumas.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    mhm Reply:

    Kam tu sau klijuoji tas etiketes religinga ir panasiai. Susikviesk giminaičius į kambarį ir visi nuoširdžiai pasimelskit. Malda už kažką, tai dovanojama energija. Koks skirtumas kur tu melsies, svarbu, kad susitelktum. Bažnyčios ritualai ir gražios statulikės kaikuriems kaip tik pastiprina susitelkima.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Virgis Reply:

    Kodėl manai, kad jei melsies viena ir dar ne bažnyčioj, tave užpuls velniai? Manau, kaip tik priešingai. Tu super gerai parašiai apie šią įstaigą(bažnyčią). Tai yra pasirodymų ir vertinimų namai (kaip mados namai), kur tave hipnotizuoja kad tik nemąstytum ir tikėtum skledžiamais apmokamais kliedesiais. NT yra užrašytas Kristaus pamokslas apie maldą. Jis visose evangelijose maždaug vienodas ir kaip nekeista neiškraipytas. cituoju: ” Kai meldžiatės, nebūkite tokie kaip veidmainiai, kurie mėgsta melstis stovėdami sinagogose ir aikštėse, kad būtų žmonių matomi. Iš tiesų sakau jums: jie jau atsiėmė savo užmokestį. Kai tu panorėsi melstis, eik į savo kambarėlį ir užsirakinęs melskis savo Tėvui esančiam slaptoje, o tavo Tėvas, regintis slaptoje, tau atlygins”.
    Ten kaip tik nurodoma melstis “slaptoje” t.y. bunant vienam, pačiam su savimi, savyje kiek įmanoma. Ir Tėvas yra niekur kitur, tik tavyje! Ir melsiesi juk Šventiesiem, Šventųjų vardus minėsi o ne velnių, taip kad velniai čia neturėtų prikibti. Esmių esmė manau čia yra nuoširdumas…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evute Reply:

    mhm mano giminaiciai su manim nesimeldzia, bet tai ne esminis klausimas.

    Galbut jus abudu ir teisus, noreciau, kad taip ir butu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    atsimink, tavo noras, tau įsakymas. kažkada prie to prieisi.
    na, o dabar kabiniesi už išorinių objektų, bandai juos atstumti, ar ieškai prieglobsčio, nors jei jie tau nebūtų svarbūs apskritai apie tai nemąstytum. kažkas reiškia kabina šitoje vietoje tave… tu lyg nori atsiribot nuo bažnyčios, religijos, save pavadini anti-religinga (ta pati moneta vistiek..), bet tuo pačiu ieškai pritarimo, lyg klaustum “ar gerai aš darau?”… taip… tas programavimas nuo mažumės daro savo kas liečia religijas, kaltės jausmą ir pan…

    realiai, tai ne mūsų problema ką ten tos bažnyčios daro ir pan.
    tai neturi jokio sąryšio su religija. Religija yra unija su Dievu ar su jėga kuri žino kelią ar dar kaip nori taip vadink.
    Galbūt išties, reiktų nors savaitei, tarkim, sau leisti paleisti tą logikos ieškojimą visur ir visados, intelektinį aktyvumą, ir tiesiog pagyventi.
    Pvž, vėl nueiti į bažnyčia, į mišias, tik šį kartą stebėti tuos jausmus kurie tavyje kyla, ir iš kur jie kyla, juk tu kaip esmė esi laisva nuo visko, ar mišios, ar laidotuvės, ar parduotuvė, tu neturi jokio sąryšio su šiomis koncepcijomis.
    Nei bažnyčios, nei knygos, nei ‘ar kunigas geras/negeras’ absolučiai neturi nieko bendro su Tai, ką tu nori atrasti, arba prie Ko tu nori priartėti.

    sėkmės,
    Trolis…

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

  • Maria rašo:

    Sakiau, kad nieko neturiu bendro su savižudybėm.. Ir parašė draugas, kad nori nusižudyt. Dabar bent jau žinojau, ką jam pasakyti. Ačiū!.. Naudingas video.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 6 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • v rašo:

    kuo skirsis astraliniai pasauliai samoningai isejus ir po mirties?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 4 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    papaKarla Reply:

    Samoningai isejusi – galesi sugirsti, po mirties i tapati kuna nebegrisi.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 2

    [ATSAKYTI]

  • Klausytojas rašo:

    ura jie minta neigiama energija – valo mane – cha cha cha

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • Lauryna rašo:

    Jus savo sitoje paskaitoje kartojote “as nenoriu gyventi”. Manau, daugelis, tam tikrais gyvenimo atvejais, taip pagalvoja. As taip pat.
    Sutinku, tokia mintis pamazel tarpsta tarp musu. Taciau viena kart (jei atvirai, ir ne viena) istariau ne “AS NENORIU gyventi”, bet “As noriu MIRTI”. Skirtuma pajutau. Ne is karto. Ar Jums taip buvo? Ka manote? Tikiuosi mano minti supratote..

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 5 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evute Reply:

    O paskui garsiai pasakykit, kad norit gyvent, kad jum patinka gyvent ir ka jus megaujates gyvenimu ir tuo, ka darote. Pakartokit su isijautimu, desimt kart dazniau nei kartojat, kad nenorit ir irgi pajusit skirtuma. ;)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    O po to staiga tik (!bum!) kyla klausimas “pala pala , o kas gi tas ‘Aš’ “, “ką reprezentuoja tas ‘Aš’?” ojej tada kaip smagu pasidaro gyvent ;D
    aišku mažai kam įdomus tas fantomas, bet vajej, kaip gali būti neįdomu išsiaiškint , įsigilint į savo egzistencijos jausmą, sąvoką. tai tikrai daug smagiau nei skaityti laikraštį ar žurnalą apie NIEKĄ. ar tikėti tuo ką tau mintys porina ;]]

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

  • _ rašo:

    siulyciau taip smarkiai nesiciklinti ant astralo. Nepamirstam, kad mes esame dalis Dievo, o Dievas (Kurejas) yra meile, todel jei koncentruojames ant to, kad padidintume meile, jei giname tai kas mes esame is tikruju (meile), tai jokie demonai bus nebaisus, todel, kad jie negali pernesti meiles ir atsikabina. Jiems meile sukelia skausma, kaip ir mums visiems, todel, kad meiles tokia jau savybe, kad ji pirma sugriauna, o paskui pastato nauja.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    Arvydas Reply:

    meilė neturi nieko bendro su tuo kuom žmogus domisi.
    meilėje visa tai ir vyksta.
    jei mes giname, tai kas mes esame – vadinasi dar tikrai nesuvokėm nei kas esame, nei kas yra meilė.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 1

    [ATSAKYTI]

    _ Reply:

    na, esme ta, kad mes Dievo dalis, o Dievas yra meile, o mes esam irgi meile.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • klausejas rašo:

    Sveikas, Gintarai. Ne apie savizudybe as cia, bet noriu paklausti, radau saltinius, kurie teigia, kad po 2012 metu, musu planeta Zeme, prades keltis i auksteni vibraciju lygi, kitaip tariant, jau yra prieitas tas taskas, kada nera iseities ir grizti atgal ir atejo laikas zmonijai suzinoti Tiesa, po kurios neliks materialumo ir tik pozityvus dalykai, kitaip tariant atsivers zmonems akys(sirdys), bet pries tai planeta tures issivalyt nuo daugybes zemu vibraciju skleideju ir saltiniu, gamtos stichiju ir ivairiu ligu pagalba..ka paie tai manai? galbut butu idomu netgi video situ klausimu, aciu.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

    Evute Reply:

    Siame http://www.gintaropokalbiai.lt/2011/10/60-klausimu/ video sestas klausimas apie pasaulio pabaiga. :)

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 3 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • mhm rašo:

    Kastaneda apie demonus (turbut)
    http://linksmas.net/istrauka-is-k-kastanedos-knygos-aktyvioji-begalybes-puse-t7204.html

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 2 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Evute rašo:

    O kaip buna, jei zmogus kencia dideli skausma, gyvena labai prastomis salygomis, pavyzdziui, yra senas ir kamuoja senatvines ligos, arba yra karo belaisvis ar dar kas nors. Turbut sakysit, kad cia tokia jo karma, kad jis tokioje situacijoje, bet jei yra kaip yra, ka tada jam daryti? Ar jis gali/turetu melsti mirties? Kaip saket, jei zmogus pasako, kad jis nenori gyventi, jis tokiu budu save po truputi sunaikina, o ar jis turetu pradeti taip galvoti ar turetu is paskutiniuju stengtis vengti tokiu minciu?

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 1 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

  • Macelo rašo:

    Nu cia as neitema bet paminejai kad jau gavai perspejima. Nepamirsk kad gali buti priezastimi. Postulatai veikia.

    Pažymėk Patinka ar Nepatinka? Thumb up 0 Thumb down 0

    [ATSAKYTI]

Rašyti komentarą

Jei Nerandi Gyvenimo Prasmės Ir Tikslo, Todėl Nerimauji, Kad Visas Tavo Gyvenimas Bus Beprasmis Ir Nieko Nevertas - Turi Žinoti, Kad Visa Tai Yra Tik TAVO Karmos REZULTATAS!

Gali Išvalyti Savo Karmą Taip, Kad Tau Pagaliau Atsidarytų Visa Visata...!

Įvesk savo Vardą, bei El. Paštą, kad gauti 50Lt vertės (vis dar parduodama čia) audio įrašą NEMOKAMAI, apie KARMĄ ir jos tvarkymą.

(Įrašą perklausė jau daugiau nei 4000 žmonių!)


Vardas
El. paštas

Taip pat nemokamai prisijungsi prie puikios grupės žmonių, el. paštu gaunančių pačią naujausią informaciją :)

NAUJAUSIO SEMINARO ĮRAŠAI (2012 m. vasario mėn)

Kodėl iš begalybės kalbėtojų tik

vienetų žodis yra girdimas…?

(t.y. pasiekia tavo širdį ir proto šerdį!)

www.gintaropokalbiai.lt/2012/02/seminar/


Paskutiniai komentarai
Iš viso parašyta komentarų: 3066

[05-20 13:27] Tomasevic - Apie "juodas dienas"…
[05-19 17:46] siauliai - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:51] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:30] Evute - Apie "juodas dienas"…
[05-19 13:25] Evute - Apie ASTRALINIUS PAR…
[05-19 06:48] virginija - Apie "juodas dienas"…
[05-19 02:35] _ - Apie "juodas dienas"…
[05-18 16:13] loftas - Apie Dievą, Lazarevą…




Gintaro Pokalbiai on Facebook